تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805204445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهین‌طبع: ساختار فدراسیون باید تغییر کند ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شاهین‌طبع: ساختار فدراسیون باید تغییر کند
مربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: برای رشد و ترقی تیم ملی بسکتبال باید در ساختار فدراسیون تغییراتی ایجاد شود که این امر با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده محقق می‌شود.

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علی شکوری، دبیر پیشین فدراسیون بسکتبال در یک برنامه رادیویی در مورد نتایج تیم ملی بسکتبال در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تمام مشکلات ما از ساختار اشتباه فدراسیون ناشی می‌شود. ما در این مدت سعی کردیم تغییراتی ایجاد کنیم اما عملی نشد، در ضمن باید از این به بعد جایگزین مناسب برای برخی بازیکنان پیدا کنیم چون بازیکنان تیم ملی بسکتبال به مرور زمان جوانی و شادابی خود را از دست می‌دهند و به خاطر بازی مداوم با مشکلات جسمی مواجه خواهندشد. ما نباید به  تک ستاره‌ها اکتفا کنیم.

وی در ادامه گفت: در این تورنمنت فقط دنبال کسب نتیجه بودیم و یک لحظه به این موضوع فکر نکردیم که شیوه بازی تیم مقابل را بررسی کنیم. از سویی ما در این رقابت‌ها با تمام قدرت شرکت کردیم، بنابراین آنها به راحتی تاکتیک‌های ما را پیدا کرده و مانع از موفقیت ما شدند.

شکوری اضافه کرد: در تمام کشورهای آسیایی و اروپایی به خصوص چین، تیم بسکتبال نوجوانان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است اما در حال حاضر تیم نوجوانان ایران جایگاه مناسبی ندارد .

مهران سررشته، سرپرست تیم ملی بسکتبال نیز بیان کرد: مسئولان فدراسیون بسکتبال دهم خرداد جلسه‌ای برگزار کردند و دبیر فدراسیون و سرپرست تیم ملی مشخص شد. سپس نوبت به سرمربی تیم رسید. همه علاقه‌مند بودیم که شخص مورد نظر صد درصد ایرانی باشد و اولین گزینه‌ای که به ذهن ما رسید، شاهین طبع بود اما او به دلایلی که از نظر ما هم منطقی بود از قبول این عنوان انصراف داد. بنابراین مجبور شدیم فهرستی از 16 مربی خارجی تهیه کنیم. طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم «دیرک باوئرمن» چون از نظر اندیشه و تجربه و حضور در تیم‌های ملی از همه مربیان یک سر و گردن بالاتر بود توجه ما را به خود جلب کرد و در نهایت هدایت تیم ملی را به او واگذار کردیم.

سرپرست تیم ملی بسکتبال گفت: من در دانشگاه، مدرس آمادگی جسمانی هستم. از نظر منطقی برای آمادگی جسمانی 6 هفته آمادگی عمومی، 6 هفته آمادگی ویژه و 6 هفته برای کاهش حجم تمرین فرصت لازم است و بایرمن تنها مربی‌ای بود که دوره کاهش حجم تمرین را رعایت می‌کرد. از سویی در تمام کشورهای خارجی در سال یک تا 2 ماه به بازیکنان استراحت می‌دهند اما در کشور ما بازیکنان مداوم بازی می‌کنند و این موضوع باعث افت کیفیت بازی تیم ملی می‌شود.

وی در پایان گفت: باید به مسولان بگویم تا 4 سال از ما توقع نتیجه نداشته باشید. ما هر سال چند تورنمت پیش رو داریم که همین بازی‌ها برای پیشرفت عملکرد بازیکانان موثر است.

مهران شاهین طبع، مربی تیم ملی بسکتبال در ادامه این بحث اظهار داشت: در این مدت که در کنار تیم ملی بسکتبال هستم با وجود اینکه از هر نظر با محدودیت‌هایی مواجه بودیم با تمام توان برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کردیم اما به دلیل مشکلاتی که از لحاظ ساختاری در فدراسیون وجود دارد شرایط طوری پیش رفت که همه چیز به ضرر ما تمام شد.

مربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: در واقع باخت‌های ما ناشی ار عملکرد ضعیف کادر فنی بود. در رقابت با چین بازی کنترل شده‌ای ارائه دادیم. مقابل فیلیپین می‌توانستیم بهتر و پخته‌تر عمل کنیم اما کوتاهی و سهل انگاری ما منجر به باخت تیم ملی بسکتبال شد.

وی در ادامه گفت: باوئرمن، انسان خوب، فرهیخته و با تجربه‌ای است که شیوه هدایت و طرز فکر متفاوتی دارد. او از نظر ما در مقایسه با مربیان خارجی دیگر، گزینه بهتر و مناسب‌تری بود. ما باید به او فرصت می‌دادیم تا با روحیه بازیکنان و فرهنگ کشورمان بیشتر آشنا شود.

مربی تیم ملی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که باعث شکست تیم‌های ملی در برخی رشته‌های ورزشی می‌شود، به کارگیری افراد غیرمتخصص در این عرصه است که مسئولان ورزش باید در این مورد بررسی لازم را انجام دهند.

شاهین طبع همچنین افزود: زمانی که باوئرمن تازه فعالیت خود را آغاز کرده بود ما تجربیات خود در اختیار وی قرار دادیم اما او  نگران بود که ممکن است جایگاه خود را از دست بدهد. اما بعد از مدتی متوجه شد که تلاش همه ما در راستای کمک به اوست و برخی از مشکلات ما حل شد.

وی در ادامه بیان کرد: در ساختار فدراسیون و تیم ملی مشکلات زیادی وجود دارد که فعلا نمی‌توانیم به آن اشاره کنیم. برای رشد و ترقی تیم ملی بسکتبال باید در ساختار فدراسیون تغییراتی ایجاد شود که این امر با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده تحقق می‌یابد. برخی ار بازیکنان از مشکلات مالی رنج می‌برند و این امر باعث دلسردی آنها می‌شود. بنابراین وزارت ورزش و جوانان باید بازیکنان را حمایت و همراهی کند و برای تیم محل تمرین تهیه کند. مربی غیر از هدایت بازیکنان وظیفه دیگری ندارد و حتی از بابت محل تمرین نباید دلواپسی داشته باشد.
 

مهران شاهین طبع (سرمربی)

ارسال به تلگرام


11:29  1394/07/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن