تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820124219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک جشن وحشتناک؛ هالوین در بزرگترین قبرستان جهان در کنار 6 میلیون جسد!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: یک جشن وحشتناک؛ هالوین در بزرگترین قبرستان جهان در کنار 6 میلیون جسد! جامعه > سرگرمی - جایی ترسناک‌تر از هتل های 2 ستاره در پاریس برای اقامت وجود دارد؛ یک سایت پیش فروش اتاق هتل، به دو آدم شجاع شانس یک شب اقامت در بزرگترین قبرستان جهان در پاریس را می دهد!
دارایی جدید «ایر بی ان بی» در پاریس یک شب راحت را با 6 میلیون از متمایز ترین شهروندان پاریس بگذرانید ؟ حداقل آنها ساکت خواهند بود !


اولین مهمانان زنده سایت اتاق اجاره «ایر بی ان بی» به دو انسان شجاع شانس یک شب اقامت در بزرگترین قبرستان جهان در پاریس را می دهد، آن 2 نفر این افتخار را خواهند داشت که اولین انسان زنده باشند که چنین کاری می کند.


دخمه ای پوشیده از جمجمه در این قبرستان که 20 متر زیر زمین قرار دارد 300 کیلومتر از آن پوشیده از جمجه است، اگرچه فقط مردم اجازه بازدیداز قسمتی از آن را دارند.


شهری جدید از مرده ها دیوار ها پر از جمجمه اجساد هستند.این اجساد پس از بسته شدن قبرستان ها برای سلامت مردم در قرون هجدهم و نوزدهم به این مکان فرستاده شدند.


مطالع خوابگاهی این قبرستان زیرزمینی شامل کتیبه های ترسناک نیز هست، در این این کتیبه نوشته شده است " اگر مردی را مرده دیده باشید ، این را هم در نظر بگیرید که چنین سرنوشتی در انتظار شما هم هست. "


صحبت به همراه غذا در این کتیبه یاداوری شده است " در صبح فکر کنید که ممکن است شب را نبینید و در شب هم فکر کنید که ممکن است صبح را نبینید"


شهروندان مشهور از شهروندان مشهور این قبرستان ملکه الیزلبت و روبسپیر، معمار انقلاب فرانسه، هستند.


گم نشوید قوانین خانه به مهمانان هشدار می دهد روح ها را دنبال نکنند، در سال 1793 فردی در این قبرستان گم شد و تا 11 سال باقی مانده اجسادش پیدا نشد.




  به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قبرستان زیرزمینی پاریس در میان قرن هجدهم و نوزدهم برای مشکلات سلامتی ساخته شد. در دیوار های این قبرستان که بیش از 6 میلیون جسد وجود دارد جمجه ها و استخوان ها به طور منظم قرار می گیرند. منبع: سی ان ان / 16 اکتبر 2015 47237  

کلید واژه ها: مرگ - فرانسه -




جمعه 24 مهر 1394 - 23:25:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن