تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805790954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به انیمیشن‌های روز دنیا/ «قهرمان شماره ۶» انیمیشی با الهام از سوپرقهرمان‌های «مارول»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نگاهی به انیمیشن‌های روز دنیا/
«قهرمان شماره ۶» انیمیشی با الهام از سوپرقهرمان‌های «مارول»
«قهرمان شماره ۶»، نام انیمیشنی موفق و پرجایزه از دو کارگردانی است که انیمیشن‌های پرطرفدار دیگری چون «شاهزاده و قورباغه»، «تارزان» و «مولان» را در کارنامه کاری خود دارند و با الهام از سوپرقهرمان‌های «مارول» ساخته شده است.

خبرگزاری فارس: «قهرمان شماره ۶» انیمیشی با الهام از سوپرقهرمان‌های «مارول»



به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، انیمیشن سینمایی «قهرمان شماره 6» که اولین بار 23 اکتبر سال 2014 میلادی در جشنواره توکیو رونمایی شد و چند روز بعد 31 اکتبر نیز در جشنواره فیلم ابوظبی به نمایش درآمد. اکران عمومی این فیلم نیز 7 نوامبر همان سال در سینماهای آمریکا بود.

«قهرمان شماره 6» داستان شهری در آینده به نام سان‌فرانسوکیو (ترکیبی از فرهنگ و جغرافیا و معماری دنیای شرق و غرب) که نوجوانی به نام هیرو هامادا، اعجوبه دانش رباتیک در آن زندگی می‌کند. «هیرو هامادا»، روزی به همراه برادر بزرگترش، تاداشی، به کالج می‌رود. او برای این‌که ثابت کند که لیاقت ورود به دانشگاه را دارد باید چیزی اختراع کند، به همین خاطر با جمعی از دوستانش تلاش می‌کند تا با استفاده از تکنولوژی برتر، گروهی از قهرمانان را اختراع کند.

این انیمیشن 102 دقیقه‌ای که در سایت آی ام دی بی‌ امتیاز 7.9 از 10 را از آن خود کرده است، از جمله موفق‌ترین انیمیشن‌های سال 2014 محسوب می‌شود. این انیمیشن جوایز بسیاری را از آن خود کرده است که از آنجمله می‌توان به جایزه اسکار بهترین انیمیشن جوایز اسکار سال 2015 میلادی اشاره کرد.  این انیمیشن همچنین نامزد جایزه آنی و برنده دو جایزه معتبر بفتا و گلدن گلوب بهترین انیمیشن سال شد.

  «دان هال» و «کریس ویلیامز» انیمیشن «قهرمان شماره 6» را به طور مشترک کارگردانی کرده‌اند. «دان هال» انیمیشن‌هایی چون «شاهزاده و قورباغه» و «تارزان» را در کارنامه کاری خود دارد و «کریس ویلیامز» نیز پیش از این انیمیشن «مولان» را کارگردانی کرده است. کمپانی «والت دیزنی» این انیمیشن سه بعدی را با بودجه تقریبی 165 میلیون دلار ساخته است که اولین پروژه سینمایی این کمپانی محسوب می‌شود که با الهام از سوپرقهرمان‌های کمپانی «مارول» ساخته شده است.

  «قهرمان شماره 6» نه تنها از سوی کارشناسان و منتقدان سینمایی با استقبال خوبی روبرو شد بلکه در گیشه توانست به خوبی بدرخشد. فروش تقریبی این انیمیشن از 7 نوامبر 2014 تا 8 می 2015 میلادی در گیشه سینماهای آمریکا 222 میلیون و 487 هزار و 711 دلار بود.

  صداپیشگی انیمیشن «قهرمان شماره 6» را بازیگرانی چون «اسکات ادسیت»، «رایان پاتر»، «دنیل هنی» و «جیمز کرومول» به عهده داشته‌اند. به گزارش استودیوی والت دیزنی، این انیمیشن با تلاش شبانه روزی 90 انیماتور طی بیش از دو سال ساخته شده است که فضای کلی آن ترکیبی از فرهنگ دنیای شرق (بالاخص کشور ژاپن) و فرهنگ دنیای غرب (به خصوص ایالات کالیفرنیای آمریکا) است.

در همین گزارش آمده است که این انیماتورها برای خلق 700 شخصیت متفاوت به کار رفته در این انیمیشن برای تصویر یک شهر شلوغ و پرجمعیت و همچنین خلق 250 هزار اصله درخت و ... از چند نرم‌افزار پیشرفته از جمله دو نرم‌افزار به نام‌های «دنیزن و بونزای» استفاده شده است. «دان هال»، کارگردان فیلم آگوست سال 2014 زمانیکه فیلم در روزهای پایانی مرحله پس از تولید بود، پایان بندی داستان انیمیشن «قهرمان شماره 6» را به طور کلی تغییر می‌دهد. «هال» در این باره می‌گوید: زمانی که با تعدادی از عوامل فیلم برای دیدن «نگهبانان کهکشان» محصول کمپانی مارول رفته بودیم، وحشت کردیم، چون مردم را دیدیم که پس از پایان فیلم همچنان نشسته‌اند و منتظر پایانی هستند که به کل فیلم اعتبار ببخشید. ما نمی‌خواستیم که مردم هنگام تماشای فیلم، ناامید سالن را ترک کنند. آهنگ متن انیمیشن «قهرمان شماره 6» را نیز «هنری جکمن» ساخته است. آهنگ انیمیشن برگرفته از ترانه‌ای تحت عنوان «جاودانه‌ها»ست. سایت «روتن توماتوس» در یک نظر سنجی از 191 منتقد سینمایی اعلام کرد که 89 درصد از منتقدان نظرشان نسبت به این انیمیش کاملا مثبت بوده که از 10 امتیاز نمره 7.3 را به آن داده‌اند. سایت معتبر متاکریتیک نیز در نظرسنجی خود از 38 منتقد، امتیاز 74 از 100 را به این انیمیشن داد. انتهای پیام/

94/07/24 - 12:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن