تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرداني 220 نماينده مجلس از آزمايش موفقيت‌آميز موشک «عماد»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۵۰ق.ظ)
طي بيانيه‌اي صورت گرفت؛ قدرداني 220 نماينده مجلس از آزمايش موفقيت‌آميز موشک «عماد» موج- 220 نفر از نمايندگان مجلس در بيانيه‌اي از آزمايش موفقيت‌آميز موشک «عماد» در بيانيه‌اي قدرداني و حمايت کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، 220 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي طي بيانيه‌اي از آزمايش موفقيت‌آميز موشک «عماد» قدرداني و حمايت کردند.
متن کامل اين بيانيه به شرح ذيل است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم
در آستانه محرم حسيني و همزمان با تشييع پيکر مطهر شهيد سعيد حاج‌حسين همداني و پيکرهاي جانباختگان فاجعه منا، فرزندان رشيد ملت بزرگ انقلاب اسلامي در صنايع دفاعي وزارت دفاع، طراحي، ساخت و آزمايش موفقيت‌آميز شليک موشک دوربرد «عماد» را در تسليحات موشک‌هاي دفاعي ثبت نمودند و توليد اژدرهاي هدايت‌شونده والفجر بهره‌برداري شد.
موشک دوربرد «عماد» نسل جديد موشک‌هاي بالستيک و نخستين موشک دوربرد با قابليت هدايت و کنترل تا لحظه اصابت و ساير دستاوردهاي صنعت دفاعي از ابزارهاي قدرت بازدارندگي از تهديدات احتمالي به شمار مي‌رود که لازم است ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از تلاش‌ها و پيشرفت‌هاي صنايع دفاعي کشور با اتکا به جهاد علمي و دفاعي و خنثي‌سازي تحريم‌هاي ظالمانه و الگوي موفق در اقتصاد مقاومتي قدرداني نموده و مجدداً حمايت همه‌جانبه خود را از ارتقاي سامانه‌ها و تقويت بنيه دفاعي کشور اعلام نماييم.
بدون شک اين موفقيت‌ها تحت ولايت فرماندهي معظم کل قوا (مدظله العالي) و در راستاي اقتدار ملي، دفاعي، ملي و بين‌المللي از افتخارات برتري‌ساز منطقه‌اي و موجب يأس دشمنان خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن