تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814764782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش برای معلولین یک درمان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی: ورزش برای معلولین یک درمان است مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: ورزش برای معلولین یک درمان است و دولت خوشبختانه با درک این مهم زمینه های بسیاری برای فعالیت بیشتر این قشر در زمینه ورزش فراهم کرده است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۰ مهر ساعت 12:58

خبرگزاری پانا+ورزش برای معلولین یک درمان است

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، رفیعی در همایش روز ملی پارالمپیک که در مجموعه ورزشی 5 مرداد اراک برگزار شد، افزود: هدف از کشف استعدادهای نهفته معلولان پرورش آن است و در بهزیستی استان استعدادهای خوبی در زمینه ورزش وجود دارد که امیدواریم به درستی شناسایی شود و پرورش یابد.
وی ادامه داد: در بهزیستی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با فراهم کردن امکانات بتوانیم استعدادهای این افراد را شناسایی کرده و پرورش دهیم.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: استان ما در ورزش همواره حرفی برای گفتن دارد معلولان نیز در کنار دیگر ورزشکاران نشان داده‌اند که موفق بوده و مدال‌آور هستند و به طور یقین در پارالمپیک هم سهمیه زیادی کسب خواهیم کرد.
رفیعی ابراز داشت: توجه به کودکان معلول و شناسایی استعدادهای آنها از ضروریات اجتناب ناپذیر است که باید مورد توجه همه مسئولین قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: تیم های ورزشی شنا، شطرنج، تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال نشسته، دوچرخه سواری، تیر و کمان، فوتسال، وزنه برداری، کشتی، دو و میدانی، دارت و گلبال 12 تیم ورزشی فعال معلولین و جانبازان استان مرکزی بودند که با حضوری پرشور در مراسم رژه تیم های ورزشی امروز شرکت داشتند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن