تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815562390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صالحی: برجام منافع و حاکمیت ملی را حفظ خواهد کرد (3 و پایانی)


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما/ سیاسی/ 1111 1394/07/19
رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: برجام منافع و حاکمیت ملی را حفظ خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ علی اکبر صالحی در بخش پایانی سخنانش در صحن علنی مجلس گفت: آنچه آنان می خواستند محقق نشد آنان می خواستند ایران در کلوپ فناوری هسته ای جهان نباشد که شدیم و خواسته هایمان را بر آنان تحمیل کردیم.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب تکلیف ما را مشخص کرده اند و ما باید به نحوی مذاکره می کردیم که هم عزت و اقتدارمان حفظ می شد و هم فناوری هسته ای پابرجا می ماند که اینگونه شد.
صالحی اضافه کرد: این مذاکرات در نهایت عزتمندی و اقتدار انجام شد و شهادت می دهم که تاریخ بعداً ثابت خواهد کرد که در مذاکرات دست بالاتر را داشتیم.
معاون رئیس جمهور گفت: تنها محدودیت هایی که پذیرفتیم محدودیت هایی بود که سر راه رفتن به سمت تولید بمب هسته ای است در حالی که بنا به فتوای رهبر معظم انقلاب هیچ گاه در پی آن نبوده ایم.
وی افزود: بر این اساس هر محدودیتی بر سر این راه گذاشته اند بگذار دلشان خوش باشد ربطی به ما ندارد اما غنی سازی و تحقیق و توسعه ما باقی ماند ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

یکشنبه ، ۱۹مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن