تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812914005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خيانت به بيت المال آبروي انسان را مي ريزد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۵۹ب.ظ)
آيت الله العظمي جوادي آملي: خيانت به بيت المال آبروي انسان را مي ريزد موج - قم - آيت الله العظمي جوادي آملي اختلاس را معضل اقتصاد کشور برشمرد و گفت: طبق کلام حضرت امير (ع) خيانت به بيت المال آبروي انسان را در همين دنيا مي ريزد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت الله العظمي جوادي آملي در ديدار شهردار و رئيس شوراي شهر قم با اشاره به مسأله مباهله و همچنين واقعه خاتم بخشي حضرت امير المومنين (ع) در حال نماز، گفت: ما بزرگاني را به امامت برگزيديم که روي انسانيت انسان سرمايه گذاري کرده اند و به ما فرمودند بزرگوار و بلند انديش باشيد، چراکه خداوند همت ها و انديشه هاي بلند را دوست دارد و فکرهاي کوچک و پست مشمول رحمت الهي نيست؛ اين يک اصل اسلامي است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، جهاني انديشيدن در حوزه برنامه ريزي را يادآور شد و گفت: يک مسلمان بلند انديش در برنامه ريزي هاي خود بيش از آنکه به دو حوزه ملي و منطقه اي بيانديشد به حوزه بين المللي مي انديشد و براي آن برنامه ريزي مي کند؛ در برنامه ريزي هاي خود بايد جهاني فکر کنيم و منطقه اي و ملي عمل کنيم تا کساني که به اين سرزمين سفر مي کنند اين مشترکات انساني را مشاهده کنند و جذب شوند.
اين مرجع تقليد افزود: در عمران و آباداني شهر بايد بدون اختلاف نظر و فارغ از سليقه هاي شخصي و با وسعت دادن به ظرفيت جان خود عمل کنيم.
وي با بيان اين مطلب که «ما اگر نيت الهي داشته باشيم مشکلات با عنايت الهي رفع خواهد شد» گفت: دو اصل الهي در اين مساله وجود دارد؛ اول اينکه کار کردن و انجام خدمت وظيفه انسان است اما هرگز نبايد به اين کار و نتيجه آن دل خوش و اميدوار باشد چرا که اصل دوم مي گويد نتيجه کار و روزي به دست خداست. لذا ما بايد با همه توان خود تلاش و کوشش کنيم و نگران مشکلاتي همچون کسري بودجه نباشيم؛ چرا که اگر نيت ما الهي باشد حتما کار به ثمر خواهد رسيد.
آيت الله العظمي جوادي آملي اختلاس را معضل اقتصاد کشور برشمرد و گفت: طبق کلام حضرت امير (ع) خيانت به بيت المال آبروي انسان را در همين دنيا مي ريزد.
وي خاطرنشان کرد: ما در اين کشور همه امکانات را در اختيار داريم تنها کمي همت و مديريت لازم است تا بتوان اين امکانات را به کار گرفت، بايد مطابق بودجه وارد مرحله انجام برنامه ها شد تا خروجي کار روشن باشد و در نيمه کار، کارها رها نشود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن