تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814746961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات بيشتر گردشگران هدف سازماني ماست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۹ب.ظ)
در همايش هواپيمايي فلاي دبي؛ ارائه خدمات بيشتر گردشگران هدف سازماني ماست موج - ورود گردشگران خارجي به مشهد روبه افزايش است، لذا بايد به گونه اي برنامه ريزي کرد که ماندگاري آنان نيز بيشتر شود و در حقيقت تجارت از دريچه گردشگري در مشهد توسعه يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي در همايش هواپيمايي فلاي دبي که شب گذشته با حضور مسوولان دولتي و بخش خصوصي صنعت گردشگري در هتل پارس مشهد برگزار شد با اشاره به برنامه ريزي‌هاي اين اداره کل براي ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به گردشگران گفت: ارائهٔ خدمات بهتر و ماندگاري بيشتر گردشگران هدف سازماني ماست.
وي با بيان اينکه اين خدمات رساني به قوت و جديت ادامه دارد گفت: ورود گردشگران خارجي به مشهد روبه افزايش است لذا بايد به گونه اي برنامه ريزي کرد که ماندگاري آنان نيز بيشتر شود و در حقيقت تجارت از دريچه گردشگري در مشهد توسعه يابد.
وي گفت: مشهد ظرفيت بالايي در جذب گردشگر دارد و در انواع گردشگري‌ها مي‌تواند پذيرايي زائران و گردشگران از کشورهاي مختلف باشد.
به گفته زارع صفت، حضور شرکت‌هاي خصوصي و ايرلاين ها مي‌تواند امکان رقابت سالم را براي ارائه خدمات بهتر فراهم کند.
وي با بيان اينکه در مشهد سه محور اصلي براي توسعه گردشگري داريم گفت: گردشگري زيارت، گردشگري سلامت و گردشگري سياحت سه محور اصلي گردشگري در مشهد است.
وي افزود: مشهد قطب دوم گردشگري سلامت در ايران است که داراي مراکز علمي و درماني زيادي است و ايجاد کريدورهاي ارتباطي مشهد در معادلات منطقه اي بسيار تأثير گذار است و وجود بيشترين دفاتر و نمايندگي‌هاي خارجي ايرلاين در مشهد است.
وي افزود: در تقسيم بندي انواع گردشگري در مشهد گردشگري تاريخي و فرهنگي و نيز گردشگري طبيعي و موضوع طبيعت گردي نيز از اهميت بسيار بالايي برخودار است.
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي با بيان اينکه بايد در استان مقاصد گردشگري جديدي تعريف کنيم افزود: مقاصد و محورهايي مانند کلات، نيشابور، تربت جام، گناباد و... از اهميت بسيار بالايي برخوردار هستند.
زارع صفت ادامه داد: وجود مشاهير بزرگ علم و ادب ايران در خراسان همچون فردوسي، خيام، عطار و... در جذب گردشگر تأثير گذار است.
وي يادآور شد: يکي از راه‌هاي اصلي برون رفت از مشکلاتي مانند بيکاري و عدم درآمدزايي، توجه به توسعه گردشگري و نهادينه کردن فرهنگ گردشگري در ايران است و ما از سرمايه گذاراني در اين حوزه گردشگري در استان خراسان رضوي استقبال مي‌کنيم.
در ادامه اين مراسم همچنين محمدباقر قاسم زاده، مدير کل فرودگاهاي استان خراسان رضوي، ولي زاده، رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات گردشگري استان و تعدادي از مديران بخش دولتي و خصوصي صنعت گردشگري سخنراني کردند و مراسم با تقدير از تعدادي از دست اندرکاران صنعت گردشگري استان به پايان رسيد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن