تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814753797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید استاندار زنجان بر ارائه خدمات استاندارد در مراکز اقامتی گردشگران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تاکید استاندار زنجان بر ارائه خدمات استاندارد در مراکز اقامتی گردشگران استان‌ها > زنجان - استاندار زنجان با اشاره به عدم ارائه برخی عناوین خدمات تعریف شده از سوی مراکز خدمات گردشگری و هتل ها گفت: مشاغل ضروری تعریف شده در این بخش نباید حذف یا ایجاد نشود. مراقبت جدی از سوی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید به عمل آید تا این مشاغل به میزان و تعداد استاندارد ایجاد شود.

به گزارش خبرآنلاین، در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال استان استاندار زنجان با بیان اینکه 63 میلیارد ریال اعتبار برای مشاغل خانگی توزیع دستگاهی شده، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید ظرف مدت دو ماه طرح ها و پیشنهادات خود را ارائه دهند که در غیر این صورت این اعتبارات بین سایر دستگاههایی که تقاضای بیشتری دارند توزیع می شود.
وی با اشاره به ارزش افزوده بخش خدمات در استان اظهار کرد: ارزش افزوده بخش خدمات در استان 1.4 برابر متوسط کشوری، است که دلیلش این است که بخشی از خدماتی که باید به خدمات گیرندگان ارائه شود و هزینه برای صاحب آن کسب و کار دارد، حذف می شود.
انصاری ادامه داد: نیروی انسانی برای آن خدمات به کار گرفته نمی شود که این امر در دو مرحله اتفاق می افتد که بخشی از مشاغل ایجاد نمی شود یا نیروی کار به نسبت خدماتی که برای مشتریان ارائه می شود، وجود ندارد.
استاندار زنجان در خصوص صنایع دستی بویژه صنایع دستی روستایی خواستار بررسی میدانی وضعیت صنایع دستی، خانگی و صنایع تبدیلی از سوی فرمانداران شهرستان ها شد و گفت: هر یک از روستاها، قابلیتهای تولیدی ویژه ای دارند که از طریق شناسایی این موارد می توان فعالیتهای جدید برای روستاهای استان تعریف و حمایت نمود تا آن مشاغل تثبیت شوند.وی در پایان سیاست استان جهت افزایش میزان اشتغال را یادآور شد و اظهار داشت: فعال تر کردن واحد های تولیدی موجود، تکمیل واحدهای سرمایه گذاری با پیشرفت بالای 70-60 درصد و توسعه بخش خدمات و فعالیتهای صنفی جز سیاستهای اتخاذ شده استان و همسو با سیاست های دولت است.

کلید واژه ها: استان زنجان - استاندارد - گردشگری -




شنبه 11 مهر 1394 - 15:08:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن