تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813023130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سود سرسام آور مورينيو در صورت اخراج شدن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۶ب.ظ)
سود سرسام آور مورينيو در صورت اخراج شدن موج-سرمربي پرتغالي آبي‌پوشان لندن در صورتي که از کار برکنار شود، غرامت قابل توجهي از اين باشگاه دريافت خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اوضاع بحراني حال حاضر چلسي و قرار گرفتن اين تيم در رده شانزدهم جدول با قبول چهار شکست در هشت بازي‌اش از يک طرف اگرچه ممکن است فکر اخراج ژوزه مورينيو را به سر رومن آبراموويچ و همکاران او انداخته باشد، اما در طرف ديگر سران اين باشگاه را به پرداخت غرامتي سنگين به آقاي خاص محکوم مي‌کند.
مورينيو چندي پيش قرارداد خود را براي چهار سال با باشگاه چلسي تمديد کرد و تا سال 2019 به آبي‌هاي لندن قرارداد دارد و اگر اين باشگاه او را اخراج کند، به ازاي چهار سالي که از زمان قراردادش باقي مانده است، مي‌تواند 30 ميليون پوند بگيرد.
سايت باشگاه چلسي روز دوشنبه با انتشار بيانيه‌اي از حمايت مسئولان باشگاه از آقاي خاص خبر داد تا اين مربي پرتغالي همچنان به کارش ادامه دهد، اما در صورتي که روند کسب نتايج ضعيف توسط شاگردان مورينيو ادامه پيدا کند، ممکن است مسوولان باشگاه مجبور شوند چهار سال حقوق او را که به ازاي هر سال آن 8.5 ميليون پوند مي‌گيرد، يک‌جا پرداخت کنند. اين در حالي است که او چند ماه پيش قهرماني در ليگ برتر و پيش از آن نيز قهرماني در جام اتحاديه را براي آبي‌پوشان لندن به ارمغان آورده بود.
شکست خانگي هفته پيش چلسي برابر ساوتهمپتون چهارمين باخت اين فصل چلسي در ليگ برتر بود و آمارها نشان مي‌دهند که سابقه نداشته است هيچ تيمي بعد از کسب تنها هشت امتياز از هشت بازي اولش - کاري که چلسي در اين فصل انجام داده است - در پايان فصل حتي توانسته باشد در جمع چهار تيم برتر قرار بگيرد.
بازي بعدي شاگردان مورينيو 52 ساله برابر استون‌ويلاست و در آن چيزي جز يک پيروزي براي آبي‌هاي لندن انتظار نمي‌رود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن