تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819429181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان نوسازي ،توسعه و تجهيز مدارس كشور (2و پاياني): حكم تخليه 100 مدرسه از مجموع 5 هزار مدرسه استيجاري كشور صادر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس سازمان نوسازي ،توسعه و تجهيز مدارس كشور (2و پاياني): حكم تخليه 100 مدرسه از مجموع 5 هزار مدرسه استيجاري كشور صادر شده است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:رييس سازمان نوسازي ،توسعه و تجهيز مدارس كشور گفت :حكم تخليه 100 مدرسه از مجموع 5 هزار مدرسه ي استيجاري كشور صادر شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز" معاون وزير و رييس سازمان نوسازي و تجهيز مدارس در نشست خبري خود با اهالي رسانه كه صبح امروز برگزار شد ، با اشاره به تعداد مدارس استيجاري كشور گفت: 5 هزار 754 مدرسه استيجاري در سراسر كشور وجود داشته كه تهران با بيش از 600 مدرسه در راس اين جدول است بعد از تهران به ترتيب استان سيستان ، قزوين و زنجان بيشترين مدارس اسيتجاري را دارند كه از اين تعداد چيزي درحدود 100 مدرسه حكم تخليه دريافت كرده اند.
بوربور تعداد مدارس دو نوبته را 26 هزار و 371 مدرسه خواند و افزود: مدارس شهري دو نوبته 15 هزار و519 با دو ميليون و 804 هزار نفردانش آموز در 105 هزار كلاس درس است و درمدارس روستايي كشور 10 هزار و 780 مدرسه با بيش از 780 هزار دانش آموز در 39 هزار كلاس درس هستند.
وي افزود: جمع مدارس دو نوبته كشور 26 هزار و 371 مدرسه، 144 هزار كلاس درس و با حضور بيش از 3 ميليون و 580 هزار دانش آموز درسراسر كشور است واين درحالي است كه اين آمار با چندماه سال جاري هيچ تغيير نخواهد كرد.
معاون وزير آموزش و پرورش گفت: تهران در صدر استان هاي داراي بيشترين مدارس دو نوبته است كه بعد از آن خراسان رضوي، خوزستان بيشترين و سمنان و خراسان جنوبي و يزد به ترتيب كمترين استانها درتعداد مدارس دو نوبته هستند .
بوربور با بيان اينكه فرهنگ مقاوم سازي مدارس دركشور بايد نهادينه شود اظهارداشت: هم اكنون دركشور حدود 113مشاور مقاوم سازي مدراس داريم كه با آنها براي مقاوم سازي 2 هزارمدرسه قرارداد بسته ايم اين درحالي است كه ما دركشور بايد 26 هزارمدرسه را مقاوم سازي كنيم كه شرايط و توان فعلي كشور درهمين حد است.
وي افزود: قرار بود كه اين مشاوران 2 هزار مدرسه را تا ارديبهشت امسال به ما تحويل دهند كه بعدها گفتند700 مدرسه را تحويل مي دهيم و بعد به 388 مدرسه كاهش يافت و به طوري اين كار صورت نگرفت و هم اكنون تنها 319 مدرسه را به ما تحويل داده اند.
رييس سازمان نوسازي و توسعه و تجهيز مدارس كشور با اشاره به توان دانشگاهي درحل معضل مقاوم سازي مدراس ابراز داشت: رسانه بايد سازمان برنامه و بودجه را مجبور كند كه ما بتوانيم با دانشگاه ها براي مقاوم سازي مدراس همكاري كنيم چرا كه زماني كه استاد دريك كلاس مي آيد شاگردان و دانشجويان نيز مي آيند و به توسعه علمي نيز كمك خواهند كرد.
بوربور اضافه كرد: معتقد هستيم كه موضوع مقاوم سازي بسيار حساس است و نيازمند يك عزم ملي است كه دانشگاه ها هم بايد در اين كار مشاركت كنند./110.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن