تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813278389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت تولید پتروشیمی تا پایان برنامه ششم به 129 میلیون تن خواهد رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر برنامه ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی: ظرفیت تولید پتروشیمی تا پایان برنامه ششم به 129 میلیون تن خواهد رسید خبرگزاری پانا: مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، ظرفیت تولید انواع محصولات پتروشیمی سالانه به 129 میلیون تن افزایش می یابد .
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۳ مهر ساعت 12:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا حمیدرضا رستمی  در نشست خبری تشریح برنامه های توسعه صنعت پتروشیمی اظهارداشت: تا پایان برنامه چهارم توسعه ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی از 20 میلیون به 51 میلیون تن رسید و تا پایان سال 94 حدود 62 میلیون تن ظرفیت ایجاد شد.
وی ادامه داد: ارزش محصولات پتروشیمی تولید شده تا پایان برنامه ششم توسعه به 40 میلیارد دلار در سال خواهد رسید.
رستمی با بیان این که نقش شرکت پتروشیمی از تصدی گری به یک سازمان توسعه ای تغییر کرده است اظهارداشت: در شرایط جدید بخش خصوصی باید اجرای پروژه های پتروشیمی را برعهده بگیرد.
وی افزود: تسهیل جذب سرمایه گذاری مستقیم، مشارکت در توسعه زیربناها، فعالیت در مناطق محروم و تامین منابع مالی از پروژه های جدید صنعت پتروشیمی به شمار می رود.
رستمی با اشاره به برنامه ریزی تولید 25 میلیون تن طرح جدید متانول در کشور اظهارداشت: با توجه به بررسی و تحلیل صورت گرفته از بازار متانول توصیه هایی برای استفاده بهتر از طرح های جدید پیشنهاد شده است.
وی با بیان این که در مجموع 123 طرح پتروشیمی توسط بخش خصوصی و دولتی در حال اجرا است اظهارداشت: پیش بینی می شود که سالیانه بتوان 7 میلیارد دلار در بخش پتروشیمی سرمایه گذاری جدید جذب کرد .
وی با اشاره به بهره برداری از فازهای جدید پارس جنوبی اظهارداشت: با توجه به راه اندازی این فازها در سال گذشته 44 میلیون تن اتان به واحدهای پتروشیمی تحویل داده شده است.
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: تا پایان سال 95 تعداد 14 پروژه جدید پتروشیمی به بهره برداری خواهد رسید.
وی در مورد فاینانس چین نیز اظهارداشت: تعداد 21 پروژه برای استفاده فاینانس چین تعریف شده که اقدامات لازم برای تامین منابع مالی آنها در حال اجرا است.
رستمی اظهار امیدواری کرد: پس از توافق هسته ای تامین منابع مالی و فاینانس روند بهتری پیدا کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن