تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش اينترنت و رسانه با حضور پرفسور حميد مولانا در دانشگاه ازاد اسلامي واحد شهركرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: همايش اينترنت و رسانه با حضور پرفسور حميد مولانا در دانشگاه ازاد اسلامي واحد شهركرد


شهركرد - خبرگزاري ايسكانيوز : همايش اينترنت و رسانه با حضور پرفسور حميد مولانا و جمع زيادي از دانشجويان و فرهيختگان در تالار امام خميني ره دانشگاه ازاد اسلامي شهركرد برگزار شد .

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران ( ايسكانيوز ) : استاد رشته علوم ارتباطات دانشگاه امريكن واشنگتن امريكا گفت : ارتباطات و اطلاع رساني تنها به يك دوره وزمان خاص خلاصه نمي شود بلكه ارتباطات و اطلاع رساني به همه دوران تمدن بشري مربوط مي شود و دانشگاههاي ايران در زمان دانشمند بزرگي همچون ابوعلي سينا به عنوان يك مركز بين المللي علوم جهان شناخته مي شود .
پرفسور مولانا افزود : در حال حاضر 90 درصد از شبكه هاي تلويزيوني جهان به برنامه هاي بازرگاني و تبليغات اقتصادي بازركاني مشغول هستند و ماهيت بازرگاني دارند .
به گفته وي بخشي ديگر از فعاليت رسانه هاي تلويزيوني دنيا به امر اطلاع رساني كنترل شده و بخشي ديگر به مناظره و بحثهاي سياسي و فرهنگي اختصاص دارد .
وي تاكيد كرد : هدف سازندگان تلويزيون پرداختن به مباحث اموزش و پرورش بود ولي اين امر محقق نشد و دهكده جهاني نيز شكل نگرفت واگر شكل گرفته كدخدا و دهخدايي ندارد .
مولانا اظهار داشت : شبكه جهاني اينترنت به صورت كمي و كيفي به امور بازرگاني و اقتصاد مي پردازد و درامد زايي نيز از جمله رويكرد در اين رسانه است .
به گفته وي در ايران اسلامي زير ساختهاي اطلاع رساني و ارتباطات با سنتها و ارزشها تلفيق شده و اگر اين زير ساختها به دور از سنتها و ارزشها باشد به چالش بزرگي تبديل ميشود .
در اين همايش كه از سوي دفتر فرهنگ اسلامي دانشگاه ازاد اسلامي واحد شهركرد برگزار شد سئوالات زيادي از طرف دانشجويان مطرح و به انان پاسخ داده شد ./120
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 277]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن