تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812917921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مالکی: حزب بعث عامل شرایط فعلی عراق است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مالکی: حزب بعث عامل شرایط فعلی عراق است
نوری مالکی حزب منحل شده بعث را عامل اصلی شرایط فعلی عراق دانست و تاکید کرد، صدام کسی است که با حمایت از افراطی‌ها فتنه اختلافات طایفه‌ای را در میان مردم عراق ایجاد کرد.
ایسنا: نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق در جشنی که به مناسبت سالگرد اعدام صدام برگزار شده بود با اشاره به اینکه حزب منحل شده بعث عامل شرایط فعلی عراق است، این حزب را درختی نامبارک خواند و گفت: صدام کسی است که فتنه اختلافات طایفه‌ای را با حمایت‌هایش از افراط گرایان در میان مردم عراق ایجاد کرد.

نخست وزیر پیشین عراق ادامه داد: فتنه اختلافات طایفه‌ای بلافاصله پس از سال 2003 ایجاد نشد بلکه این فتنه از دوره صدام و زمانی که وی از افراط گرایان حمایت می‌کرد شکل گرفت.


رئیس ائتلاف دولت قانون افزود: حزب بعث در حالی عراق را تحویل داد که کشور پر از مشکلات و چالش‌های متعدد بود این همان درخت نامبارک است که عراق را به حال و روز فعلی رسانده است.





تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن