تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815480360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوری المالکی: بعثی‌ها عراق را به این روز انداختند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نوری المالکی: بعثی‌ها عراق را به این روز انداختند
رئیس ائتلاف دولت قانون عراق تاکید کرد حزب بعث منحل شده مقصر و مسئول رسیدن عراق به وضع موجود و روبرو شدن با بحران‌ها و چالش‌های دشوار است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از پایگاه خبری المسله، "نوری المالکی" نخست وزیر اسبق و رئیس ائتلاف دولت قانون عراق، حزب منحله بعث را مسئول اوضاع کنونی عراق دانست و آن را نهال شوم دانست.

وی افزود صدام دیکتاتور سابق عراق ، بذر فتنه طایفه‌ای را میان ملت عراق از طریق حمایت از تندروها پخش کرد.

المالکی در سخنانی به مناسبت سالگرد اعدام صدام معدوم تاکید کرد فتنه طایفه‌ای پس از سال 2003 به وجود نیامد، بلکه در زمان صدام هنگامی که از افراطیون حمایت و آنها را در اماکن مقدسه پخش می‌کرد، به وجود آمد.

نخست وزیر اسبق عراق تاکید کرد حزب بعث، عراق مملو از مشکلات و چالش‌ها را تحویل داد و این نهال شوم باعث شده است تا عراق به وضعی که امروز می‌بینیم، برسد.

نوری المالکی در 12 سپتامبر مخالفت کامل خود را با هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی عراق اعلام و تاکید کرد نباید به حزب منحله بعث اجازه داد به کشور بازگردد.

منابع عراقی بارها از همکاری گسترده بعثی‌های صدامی با تروریست‌های تکفیری داعشی سخن گفته‌ اند و حتی رده‌های مهم فرماندهی این گروهک خطرناک را بعثی‌ها در  اختیار دارند.

منبع: ایسنا


۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن