تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814908569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات مالی نگذاشت «مجلس آینه» دنباله‌دار شود/تولید انیمیشن کوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهدی آقاجانی در گفتگو با مهر:
مشکلات مالی نگذاشت «مجلس آینه» دنباله‌دار شود/تولید انیمیشن کوتاه

انیمیشن مجلس آیینه


شناسهٔ خبر: 2920168 - شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
هنر > سینمای ایران

مهدی آقاجانی کارگردان انیمیشن «مجلس آینه» اعلام کرد اگر مشکلات مالی نبود این اثر را در قالب مجموعه‌ می‌ساخت. مهدی آقاجانی کارگردان انیمیشن «مجلس آینه» که قرار بود به صورت یک مجموعه ساخته شود به خبرنگار مهر گفت: این انیمیشن قرار بود به صورت یک مجموعه ساخته و ارائه شود که متاسفانه به دلیل کمبود بودجه این پروژه متوقف شد. همزمان با تعطیلی و توقف تولید انیمیشن ها به دلیل کمبود بودجه در بین نهادهای سفارش دهنده ما قسمت اول «مجلس آینه» را به سفارش و حمایت حوزه هنری ساختیم و در تلاش بودیم آن را در قالب یک مجموعه کار کنیم که متاسفانه به دلیل شرایط مالی نتوانستیم به این هدف دست پیدا کنیم. به گفته وی، «مجلس آینه» اولین انیمیشنی است که نمایش شبیه خوانی را به تصویر کشیده است.
انیمیشن مجلس آیینه
وی بیان کرد: قرار بود هر کدام از قسمت های این مجموعه، مجلس شبیه خوانی یکی از شخصیت های مذهبی باشد که قسمت اول «مجلس آینه» با موضوع امام رضا (ع) در ۲۰ دقیقه ساخته شد. این هنرمند با اشاره به شرایط موجود در حوزه انیمیشن توضیح داد: متاسفانه شرایط سرمایه گذاری در حوزه انیمیشن به گونه ای است که بسیاری از پروژه های انیمیشن نیمه کاره متوقف می‌شوند در حالی که همین پروژه های متوقف شده می توانستند از جمله آثار موفق در حوزه سینمای انیمیشن باشند.
انیمیشن مجلس آیینه
وی با اشاره به رعایت استانداردهای «مجلس آینه» بیان کرد: قرار بود هر قسمت از این مجموعه در استانداردهای قابل قبولی ساخته شود تا بتواند در جشنواره های مختلف حضور پیدا کند، به عنوان مثال قسمت اول «مجلس آییه» با توجه به استانداردهایی که در ساخت آن به کار برده شده تا امروز در جشنواره های مختلف حضور داشته و توانسته جایزه بهترین انیمیشن را در جشنواره رضوی بدست آورد. البته هنوز اقدامی برای حضور بین المللی این فیلم صورت نگرفته است. آقاجانی در پایان گفت: در حال حاضر یک انیمیشن کوتاه به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی در مرحله پیش تولید دارم که داستانی سوررئال و فانتزی دارد و قرار است با تکنیک رئال انیمیشن ساخته شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن