تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814222846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کره شمالي خواستار حل و فصل مشکلات پيونگ يانگ - واشنگتن شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۰ق.ظ)
کره شمالي خواستار حل و فصل مشکلات پيونگ يانگ - واشنگتن شد موج - وزير امور خارجه کره شمالي از تمايل اين کشور براي حل و فصل اختلافاتش با ايالات متحده و سازمان ملل متحد خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از شينهوا، ري سو يونگ، وزير امور خارجه کره شمالي طي سخناني خواستار عادي سازي روابط با آمريکا و حل و فصل مشکلات اين کشور با سازمان ملل متحد شد.
يونگ تصريح کرد: کره شمالي تمايل دارد که ايالات متحده نقش موثري در ايجاد امنيت در شبه جزيره کره برعهده بگيرد و از سويي ديگر مشکلات پيونگ يانگ - واشنگتن نيز حل شود.
وزير امور خارجه کره شمالي توضيح داد: پيونگ يانگ متقاعد شده است که به جاي آتش بس فعلي، يک پيمان صلح در شبه جزيره کره لازم است تا تمامي طرف ها از برقراري صلح و امنيت در اين منطقه مطمئن شوند.
يونگ در ادامه سخنانش اشاره کرد که در اواخر ماه گذشته ميلادي (اوت/ 10 مرداد تا 9 شهريور) و در طول تمرينات نظامي مشترک سالانه برگزار شده توسط ارتش کره جنوبي و ايالات متحده، شبه جزيره کره در آستانه تنش هاي شديد قرار گرفت.
وزير امور خارجه کره شمالي تصريح کرد: در شرايطي که ايالات متحده يکي از اعضاي دائم شوراي امنيت است، شکايت از اين کشور به سازمان ملل نيز راه به جايي نمي برد.
گفتني است؛ در نتيجه اقدامات موشکي و هسته اي کره شمالي، اين کشور تحت تحريم هاي سازمان ملل قرار گرفته است و ايالات متحده نيز تنها از طريق گفتگوهاي شش جانبه، شامل نمايندگاني از چين، کره شمالي، ژاپن، روسيه، کره جنوبي و آمريکا با پيونگ يانگ مذاکره مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن