تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802689436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«در حاشيه 2»‌ با مردان بازداشتي و اميرمهدي ژوله كليد خورد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: «در حاشيه 2»‌ با مردان بازداشتي و اميرمهدي ژوله كليد خورد
فاز دوم تصويربرداري سريال «در حاشيه» مهران مديري از روز گذشته آغاز شد و در سكانس‌هاي ابتدايي پزشكان متخلف «در حاشيه يك»‌ وارد زندان و اردوگاه پزشكان متخلف مي‌شوند تا محكوميت خود را با داستان‌هاي مختلف داخل اين فضا پشت سر بگذارند.
نویسنده : الناز خمامي‌زاده 


فاز دوم تصويربرداري سريال «در حاشيه» مهران مديري از روز گذشته آغاز شد و در سكانس‌هاي ابتدايي پزشكان متخلف «در حاشيه يك»‌ وارد زندان و اردوگاه پزشكان متخلف مي‌شوند تا محكوميت خود را با داستان‌هاي مختلف داخل اين فضا پشت سر بگذارند.
مهران مديري همانطور كه از قبل قول داده بود ساخت سري دوم «در حاشيه» را رسماً از صبح روز گذشته آغاز كرده و سعي دارد اين مجموعه طنز را براي شبكه سوم سيما و پخش در ايام پس از ماه‌هاي محرم و صفر آماده كند. ساخت سري دوم اين مجموعه براي او و ساير عوامل اين سريال طنز از حساسيت بيشتري برخوردار بوده است آن هم به دليل مسائل و حواشي كه با اعتراض پزشكان به سري اول اين مجموعه رخ داد و منجر به يك پايان‌بندي ناگهاني براي داستان اين سريال شد. حالا مديري سري دوم اين مجموعه را از فضاي جامعه پزشكي خارج كرده است. او بازيگران اصلي اين سريال را به فضاي زندان مي‌فرستد. كارگردان طنز سريال‌هاي تلويزيوني ايران براي جلوگيري از وقوع اتفاقات مشابه سري اول اين مجموعه براي سري دوم قدم‌هايش را محكم‌تر برداشته است؛ او چندي پيش براي ساخت سري دوم موافقت رئيس قوه قضائيه را كسب كرد.
حالا مجموعه‌اي كه او از روز گذشته تصويربرداري‌اش را كليد زده روايتگر داستان پزشكان قلابي «در حاشيه يك» در زنداني است كه ظاهراً لوكيشن آن مربوط به يكي از سريال‌هاي سابق مهران مديري است و ساخت «در حاشيه 2» با ثبت صحنه ورود عوامل بيمارستان به بازداشتگاه آغاز مي‌شود.
ظاهرا برخلاف اخباري كه حكايت از حضور تمام بازيگران سري اول اين مجموعه در سري دوم آن داشت اكثر بازيگراني كه مقابل دوربين بخش دوم اين سريال مي‌روند، مرد هستند و هنوز عوامل توليد آن با بازيگران زن هيچ صحبتي نكرده‌اند اما پيش‌بيني مي‌شود كه در ادامه اين سريال و با هرچه به جلو پيش رفتن تصويربرداري آن پاي بازيگران زن حداقل در مقام ملاقاتي به اين سريال باز شود.
تاكنون تنها داستان 10 قسمت از اين سريال نوشته شده است و وجود نام اميرمهدي ژوله در مقام سرپرست نويسندگان «در حاشيه»‌ حالا بيشتر از قبل در مركز توجه قرار دارد. سري دوم سريال مهران مديري در 30 قسمت ساخته خواهد شد و مهران مديري، سيامك انصاري، جواد رضويان، محمدرضا هدايتي، سپند اميرسليماني، علي اوجي، رامين ناصرنصير و... بازيگران اصلي هستند كه در آن ايفاي نقش خواهند كرد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن