تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياست جدي وزارت نيرو حمايت گسترده‌تر از صنعت‌گران داخلي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۹:۱ق.ظ)
سياست جدي وزارت نيرو حمايت گسترده‌تر از صنعت‌گران داخلي است موج - رئيس کميته اجرايي نمايشگاه بين‌المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب با اشاره به رشد 200 درصدي حضور شرکت‌هاي خارجي در اين دوره از نمايشگاه گفت: سياست جدي وزارت نيرو حمايت گسترده‌تر از صنعت‌گران داخلي و کمک به توسعه فعاليت آنان است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، مجيد رجبي‌معمار، رئيس کميته اجرايي نمايشگاه بين‌المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب، در آيين پاياني يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب با اشاره به رشد 200 درصدي حضور شرکت‌هاي خارجي در اين دوره از نمايشگاه اظهار داشت: حضور هيأت‌هاي خارجي در نمايشگاه نشان از اين دارد که کشورهاي مختلف علاقه‌مند هستند در علم و دانش و فناوري همکاري تنگاتنگ با ايران اسلامي داشته باشد و جمهوري اسلامي نيز از اين موضوع استقبال مي‌کند.
مشاور وزير و مدير کل دفتر روابط عمومي وزارت نيرو با اشاره به اعلام آمادگي و مشارکت شرکت‌هاي خارجي براي حضور در دوره‌هاي آتي نمايشگاه ادامه داد: با توجه به استقبال اين شرکت‌ها در شرايط پساتحريم، اميدواريم بيشترين بهره‌برداري را از شرايط ايجاد شده داشته باشيم.
يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب از شنبه 4 لغايت سه‌شنبه 7 مهر به مدت 4 روز، در محل برگزاري دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران واقع در بزرگراه سئول برگزار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن