تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815362975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري سه شنبه به چهارمحال و بختياري سفر مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهوري سه شنبه به چهارمحال و بختياري سفر مي‌كند
كليات
شهركرد- استاندار چهارمحال و بختياري از سفر رييس جمهوري اسلامي ايران، در هفته جاري به اين استان خبر داد و گفت:دكتر محمود احمدي نژاد روزهاي سه شنبه و چهارشنبه به چهارمحال و بختياري سفر مي‌كند.

رجبعلي صادقي يكشنبه شب در گفت و گو با ايرنا افزود: رييس جمهوري اسلامي ايران در اين سفر، در كارگروههاي تخصصي شركت مي‌كند و ديدار چهره به چهره با مردم خواهد داشت . #‪;۱۶۰‬
به گفته وي ،در سفر رياست جمهوري و هيات دولت، وزراي كابينه نهم نيز به شهرستانهاي استان سفر خواهند كرد. #‪;۱۶۰‬
استاندار چهارمحال وبختياري ،از اجرايي شدن ‪ ۹۵‬درصد از مصوبات دور اول سفر رياست جمهوري به اين استان خبر داد و گفت :با اجرايي شدن اين مصوبات در چهارمحال و بختياري روند توسعه و آباداني استان شدت گرفته است .

وي گفت :احداث پروژه مجتمع فولاد ‪ ۸۰۰‬هزار تني، احداث دو مجتمع پتروشيمي لردگان و بروجن ،تسريع در ساخت كارخانه سيمان استان و ورق خودرو گالوانيزه و اختصاص چهار هزار ميليارد ريال اعتبار براي راه اندازي بنگاههاي زودبازده از مهمترين اين پروژه‌ها است.

#‪ ;۱۶۰‬استاندار چهارمحال و بختياري ، از بارگيري كلينگر سيمان استان پس از انجام موفقيت آميز آزمايشهاي پيش توليد مجتمع كارخانه سيمان چهارمحال و بختياري خبر داد و گفت: اين آزمايشها شامل مرحله تست آسياب، تست سنگ شكن و تست كوره كارخانه سيمان بود و اين كارخانه با اجراي موفقيت آميز، وارد فاز توليد شد.

صادقي افزود:با اجراي موفقيت آميز آزمايشهاي توليد،بهره برداري از كارخانه سيمان شهركرد امسال نهايي شد و طراحي و نصب خط توليد مكانيكال طرح ملي و بزرگ شركت سيمان چهارمحال و بختياري با همت متخصصان داخلي انجام شد و براي نخستين بار در سطح كشور در اين طرح عظيم و ملي از روش و سيستم ايي.پي.سي در نصب و طراحي خط توليد سيمان استفاده شد.

وي افزود:براي راه اندازي خط توليد سيمان بيش از هشت هزار و ‪ ۵۰۰‬تن طراحي و نصب شد و از اين ميزان تجهيزات فني و مكانيكي بيش از دو هزار تن تجهيزات از خارج از كشور وارد و در پروژه سيمان چهارمحال وبختياري نصب شد استاندار چهارمحال و بختياري گفت : راه اندازي خط توليد طرح ملي سيمان استان از سال ‪ ۸۳‬آغاز شد و با مساعدت رييس جمهوري و هيات دولت اين كارخانه هم اكنون در مرحله توليد قرار دارد.

وي اظهار داشت : براي نصب اين ميزان تجهيزات مكانيكي دو ميليون يورو اعتبار ارزي و ‪ ۲۰۰‬ميليارد ريال اعتبارات ريالي هزينه شد.

صادقي بيان داشت : با بهره برداري از اين پروژه روزانه سه هزار و ‪۵۰۰‬ تن سيمان خاكستري به ظرفيت توليد سيمان كشور افزوده خواهد شد.

به گفته وي، با راه اندازي كارخانه سيمان چهارمحال و بختياري زمينه اشتغال افزون بر ‪ ۳۰۰‬نفر به طور مستقيم و بيش از دو هزار نفر به صورت غير مستقيم فراهم مي‌شود.

سفر دور اول رياست جمهوري به چهارمحال وبختياري در اسفندماه سال ‪۸۴‬ انجام شد.ك /‪۳‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن