تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813191656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار گلستان برنامه‌هاي سفر رياست جمهوري به استان را اعلام كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار گلستان برنامه‌هاي سفر رياست جمهوري به استان را اعلام كرد
داخلي. سياسي. هيات دولت. گلستان.

استاندار گلستان اعلام كرد: رئيس جمهوري و اعضاي هيات دولت، ظهر امروز چهارشنبه وارد استان خواهند شد و پس از مراسم استقبال، در استاديوم ورزشي "آزادي" گرگان با مردم اين شهر ديدار خواهند داشت.

يحيي محمودزاده افزود: ديدار سرزده از يكي از روستاهاي استان، ديدار با ايثارگران و نيز شركت در جلسات تخصصي با هدف بررسي برنامه‌هاي توسعه استان گلستان، از ديگر برنامه‌هاي روز نخست اين سفر است.

وي اضافه كرد: برنامه‌هاي سفر رئيس جمهوري در صبح پنجشنبه، ديدار با علما و روحانيون، گفت و گو با مردم و افتتاح چند طرح عمراني خواهد بود.

به گفته اين مقام عالي اجرايي استان گلستان، هيات دولت بعد از ظهر فردا نيز در گرگان تشكيل جلسه خواهد داد.

وي، مصاحبه مطبوعاتي دكتر احمدي‌نژاد با اصحاب رسانه و خبرنگاران را از ديگر برنامه‌هاي اين سفر در عصر چهارشنبه عنوان كرد.

دومين سفر پربركت رئيس‌جمهوري و هيات همراه، اميدهاي فراواني را در دل مردم گلستان براي حل مسائل و مشكلات استان، ايجاد كرده است.

براساس اعلام مسوولان گلستان، آمادگيهاي لازم براي ميزباني از رياست جمهوري فراهم و امنيت برقرار شده است، مردم نيز بي‌صبرانه و مشتاقانه منتظر ورود رياست جمهوري هستند تا خاطره سفر نخست را كه همواره مورد تقدير رئيس جمهوري قرار گرفته است، در اذهان تداعي كنند.

مردم استان گلستان آماده‌اند تا حماسه ديگري را در قالب استقبال و ميزباني بي‌نظير از رئيس‌جمهوري و هيات دولت، در كارنامه و سابقه و تاريخ اين استان، ماندگار كنند.

فتح اله نوري معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان صبح چهارشنبه اظهار داشت: : همه تمهيدات لازم براي انجام اين سفر با همكاري خوب دستگاههاي اجرايي گلستان، انديشيده شده و از ماهها پيش تمامي نيازهاي اساسي و زيرساختي استان در قالب پيشنهادات جمع‌بندي شده است.

وي اضافه كرد: هماهنگي‌هاي لازم نيز با وزارتخانه‌ها، ادارات كل و نهاد رياست جمهوري انجام شده كه در قالب مصوبات سفر هيات دولت ارايه خواهد شد.

وي با بيان اين كه مفاد اين مصوبات با تلاش كارشناسان استان گلستان، وزارتخانه‌ها و نهاد رياست جمهوري طي يك پروسه شش ماه كار كارشناسي صورت گرفته است، اظهار اميدواري كرد: مصوبات ثمربخشي در قالب اين سفر داشته باشيم تا در سايه اين مصوبات شاخص برخورداري‌هاي گلستان را بهبود ببخشيم و اين استان را همپاي استانهاي برخوردار كشور قرار دهيم.ك ‪۳‬
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن