تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815636331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار گلستان: خبرنگاران به دنبال نقد سازنده باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار گلستان: خبرنگاران به دنبال "نقد سازنده" باشند
داخلي. فرهنگي. خبرنگار.

استاندار گلستان با اشاره به جايگاه نقد در جامعه گفت: خبرنگاران و اصحاب مطبوعات بايد نسبت به نقد سازنده اقدام و به آن بيشتر توجه كنند.

"يحيي محمودزاده" روز يكشنبه در مراسم‌تجليل از خبرنگاران در مركز تربيت معلم گرگان افزود:افراط و تفريط هميشه براي جوامع مضراست و برنامه‌ريزي‌هاي مسئولان را دچار مشكل مي‌كند، ولي با نقد سازنده مي‌توان نقاط ضعف و قوت را نشان داد و زمينه را براي پيشرفت و توسعه فراهم كرد.

وي با بيان اينكه بهتر است مطبوعات گلستان يك ستون براي ديدگاه‌هاي توسعه‌اي استان داشته باشند، تصريح كرد: اگر با نگرش همه جانبه به توسعه استان نگاه شود، اهالي فن، نخبگان و كساني كه داراي ديدگاه‌ها و نظريه‌هاي كارشناسي و مفيد براي توسعه استان باشند از آن استقبال مي‌كنيم.

استاندار گلستان با اشاره به دو سفر رييس جمهوري و هيات دولت به استان خاطرنشان كرد: بايد دستاوردها و نتايج سفر رئيس جمهور به استان تشريح و اعلام شود تا مردم در جريان نتايج اين سفرها قرار بگيرند.

محمودزاده با اشاره به برخي از مصوبات اجرا شده و دستاوردهاي آن ادامه داد: پيش از سفر رييس جمهوري به استان حدود ‪ ۵۰۰‬واحد صنعتي در استان وجود داشت در حاليكه بعد از سفر و اجراي مصوبات اين شاخص به حدود ‪ ۸۰۰‬واحد صنعتي در استان رسيده است.

به گفته وي، پيش از سفر، استان فاقد صنايع عظيم و مادر بود در حاليكه امروز صنايع بزرگ در استان در حال اجرا است.

استاندار گلستان خاطرنشان كرد: در بخش ورزشي نيز پيش از سفر سرانه ورزشي استان دو دهم متر مربع بوده درحاليكه هم اكنون اين شاخص به بيش از چهار دهم متر مربع رسيده است.

محمودزاده در ادامه "حركت در مسير وحدت و پرهيز از تفرقه" را به عنوان يكي از نيازهاي اساسي كشور و به خصوص استان دانست و يادآور شد: گاهي با مقالاتي در مطبوعات استان مواجه مي‌شويم كه در جهت تفرقه و اتهام زني، چند گروه كردن مردم، گروه‌ها و دسته‌بندي در استان است كه اين خود زمينه بروز تفرقه را فراهم مي‌كند، در حاليكه براي پيشرفت استان نياز به آرامش و همدلي وجود دارد.

وي همچنين تقويت مديران و نظام را از ديگر خواسته‌ها از مطبوعات بيان كرد و گفت: گاهي ديدگاه‌هاي سياسي موجب مي‌شود كه اولويت‌ها و مصالح نظام در نظر گرفته نشود.

وي همچنين يادآور شد: اگر مديري كار نمي‌كند و داراي ضعف است بايد عنوان شود اما مديراني كه به طور شبانه روز در حال كار و فعاليت هستند بايد تشويق شوند زيرا بين كساني كه خدمت مي‌كنند با كساني كه خدمت نمي‌كنند فرق بسياري است.

استاندار گلستان در ادامه با اشاره به جايگاه خبر، خبرنگار و مطبوعات ادامه داد: امروز موضوع خبر و اطلاع‌رساني به عنوان يكي از مهمترين بخش‌ها و زيرساخت‌هاي توسعه‌اي كشورها تلقي مي‌شود.

وي همچنين صداقت، امانتداري، عدم وابستگي به جناح‌هاي سياسي، داشتن عشق و علاقه، شهامت و شجاعت، روحيه پرسشگري و داشتن قريحه خبرنگاري را از بارزترين ويژگي‌هاي يك خبرنگار برشمرد و گفت: خبر نيز بايد درست و دقيق، همه جانبه، نو و با سرعت در اختيار مردم قرار گيرد.

استاندار گلستان در همين زمينه يادآور شد: اگر خبر درست و دقيق باشد مسوولان به چالش‌ها و توانمندي‌ها بخش‌هاي مختلف آشنا مي‌شوند اما چنانچه خبري نادرست و يا دقيق نباشد زمينه ارايه اطلاعات نادرست به برنامه ريزان فراهم مي‌شود.

محمودزاده همچنين بااشاره به مشكلات پيش روي خبرنگاران استان تصريح كرد:
در جلسه‌اي كه با خبرنگاران استان برگزار شد مسائل و مشكلات آنها مطرح شد و در حال پيگيري برخي از آنها با همكاري اداره كل ارشاد گلستان هستيم.

وي، بحث تعاوني مسكن "مهر قلم" براي خبرنگاران، كمك به حل مشكلات معيشتي اين قشر و برگزاري سفرهاي زيارتي براي خبرنگاران را از مهمترين برنامه‌هاي در دست بررسي و اقدام دانست و گفت: افزايش تيراژ شمارگان نشريات استان نيز در صورتي كه مديران مسوول در جهت حل مشكلات خبرنگاران اقدام كنند، پيگيري مي‌شود.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن