تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819801126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اداره کل تعزیرات حکومتی ناظر بر قیمت دام


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اداره کل تعزیرات حکومتی ناظر بر قیمت دام
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت: اداره کل تعزیرات حکومتی در روند قیمت ها در روز عید قربان نظارت کامل دارد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اشرف منصوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران امروز در بازدید از مراکز موقت خرید و کشتار دام درجمع خبرنگاران در خصوص هماهنگی‌های سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی استان تهران وشهرداری تهران اظهار داشت: با همکاری این سه سازمان اقدامات خوبی برای عرضه دام زنده و ذبح آن در 72 مرکز بهداشتی فراهم شده است.


منصوری ادامه داد: بیش از 70 هزار راس دام برای عرضه در این جایگاه‌ها در نظر گرفته شده که عمده‌ای از آن با هماهنگی اتحادیه عشایر استانی و اتحادیه عشایر کشور توسط عشایر تامین شده است.


وی بیان داشت: 31 مرکز از 72 مرکز در تهران و بقیه در شهرستان‌های استان تهران واقع شده وبیش از 400 نفر دامپزشک کارشناس و روحانی کار خدمت رسانی در این جایگاه‌ها را به مردم برعهده دارند.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت: اداره کل تعزیرات حکومتی بر روند قیمت‌ها نظارت داشته و قیمت عرضه دام زنده در این جایگاه‌ها منطقی است. 


منصوری در مورد برنامه‌های خود به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار داشت: با توجه به وضعیت آبی استان باید درخصوص افزایش بهره‌وری و راندمان ان در استان اقدامات اساسی صورت گرفته و مزارع استان به سیستم نوین آبیاری مجهز گردد.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت:مهار آب‌های سطحی از الویت‌های این سازمان است که در قالب 4 پروژه در سطح استان تهران صورت می‌گیرد.


وی تصریح کرد: در حال حاضر کانون توجه ما افزایش سطح گل‌خانه‌ها و انتقال کشت سبزی و صیفی به گلخانه است.


منصوری بیان داشت: توسعه صنایع تبدیلی و بسته بندی با توجه به میزان تولیدات باغی و کشاورزی در استان تهران یک ضرورت است و سازمان جهاد کشاروزی استان تهران از سرمایه گذاران در بخش صنایع تبدیلی حمایت خواهد کرد.


وی خاطرنشان کرد: مبارزه با زمین خواری ، تعرض به منابع ملی و تغییر کاربری‌های غیر مجاز سازمان ازتمام ظرفیت خود بر روی معرفی این افراد به مراکز قانونی و دستگاه قضایی استفاده خواهد کرد.


انتهای پیام/ 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

1800 اکیپ ثابت و سیار در مراکز ذبح دام / 120 هزار راس دام در مراکز مجاز ذبح شد
افزایش 20 درصدی خرید دام از مراکز مجاز
صف‌های طولانی ذبح دام/ قیمتها از 12 هزار و 800 تومان تجاوز نکرد
ثبات نسبی قیمت مرغ در راستای طرح فروش نقدی





۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن