تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815553842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه دام بهداشتی و سالم در قربانگاه مناطق 19 و 20 شهرداری تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهرری ـ ایرنا ـ همزمان با عید سعید قربان دام بهداشتی و سالم در قربانگاه منطقه جنوب تهران ( مناطق 19 و 20 شهرداری تهران) عرضه می شود.
به گزارش ایرنا، شهردار منطقه 19 تهران گفت: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به دام های بهداشتی، جلوگیری از آلودگی و کنترل توزیع و قیمت دام جایگاهی در روز عید سعید قربان در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در بلوار بخشنده، تقاطع ارسطوی جنوبی از ساعت 7 صبح الی 15 به فروش دام اختصاص داده شده است.
رضا نثاری با بیان اینکه 3700 دام بهداشتی زنده شامل 3500 رأس گوسفند و 200 رأس دام سنگین برای فروش در این قربانگاه در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: تمام فعالیتهای این مرکز زیر نظر دامپزشک انجام می شود تا شهروندان با سهولت و ایمنی بهداشتی دام مورد نیاز خود را در این روز فرخنده تهیه کنند.
وی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال بیشتر شهروندان و جلوگیری از ایجاد ترافیک در محورهای منتهی به این جایگاه، پارکینگی نیز با ظرفیت 10 هزار خودرو ایجاد شده است.
شهردار منطقه 20 تهران نیز گفت: در آستانه عید سعید قربان جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده به مساحت 5 هزار مترمربع، در ضلع جنوب غربی میدان شهید بروجردی محله دولت آباد دایر شده است تا در روز عید سعید قربان بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود.
منصور کتانباف با اشاره به ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
عرضه دام بهداشتی و سالم در قربانگاه مناطق 19 و 20 شهرداری تهران






چهارشنبه ، ۱مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن