تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820999532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسامی 31 جایگاه عرضه دام بهداشتی ویژه عید قربان در شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:کیهان: دامپزشکی استان تهران ضمن اعلام اسامی ۳۱ جایگاه عرضه بهداشتی دام ویژه عید قربان از مردم خواست از ذبح غیربهداشتی دام جدا پرهیز کنند.
به گزارش مهر، اداره کل دامپزشکی استان تهران در آستانه عید قربان طی اطلاعیه ای از مردم خواست درهنگام ذبح دام، نکات بهداشتی را مورد توجه قرار دهند و از ذبح غیربهداشتی جدا خودداری کنند.
در این اطلاعیه آمده است:شهروندان جهت تهیه دام به مراکز مجاز عرضه بهداشتی دام مراجعه و از خرید دام زنده از کنار معابر عمومی و خیابان ها و افراد غیرمجاز خودداری کنند.
باتوجه به مهیا بودن شرایط بهداشتی جهت ذبح دام و کنترل، بازرسی و معاینه بهداشتی توسط دامپزشکان در مراکز مجاز عرضه و قربانی دام، مردم از ذبح دام ها در معابر عمومی و خیابان و کوچه جدا پرهیز کنند.
دامپزشکان در مراکز مجاز عرضه بهداشتی دام با لباس فرم مخصوص آماده خدمت به مردم، بازرسی و معاینه بهداشتی دام قبل، حین و بعد از ذبح هستند.
مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از عدم بازرسی و معاینه قبل، حین و پس از ذبح یاعرضه غیربهداشتی و غیرمجاز دام، موضوع را در اسرع وقت به اداره دامپزشکی شهرستان خود ویا ستادهای طرح ویژه نظارت بهداشتی عید قربان اطلاع دهند.
براساس این گزارش ۳۱ جایگاه عرضه دام در این ایام آماده خدمت رسانی به مردم هستند که از این تعداد ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه کیهان ]

سه شنبه ، ۳۱شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کیهان]
[مشاهده در: www.kayhan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن