تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819245205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتری: معتادان متجاهر طی 10 روز جمع می‌شوند/ با بدحجاب‌ها مطابق قانون برخورد می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اشتری: معتادان متجاهر طی 10 روز جمع می‌شوند/ با بدحجاب‌ها مطابق قانون برخورد می‌شود
فرمانده ناجا درباره جمع‌آوری معتادان متجاهر گفت:‌ این موضوع سازوکارهای خود را دارد و ما آماده جمع‌آوری این افراد هستیم و در صورت آماده بودن زیرساخت‌ها حداکثر ظرف مدت 10 روز می توانیم آن‌ها را جمع‌آوری کنیم.
به گزارش نامه نیوز، سردار حسین اشتری در حاشیه سومین محفل انس با پیشکسوتان جهاد و شهادت ناجا با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره جمع‌آوری متکدیان اظهار کرد: جمع آوری متکدیان امری است که مسئولیت اصلی آن با شهرداری‌هاست اما در خصوص شناسایی و جمع آوری آنان ناجا آماده هرگونه همکاری با شهرداری ها است.
 
وی با بیان اینکه مشکل ما در جمع‌آوری نیست، خاطرنشان کرد: اگر مکانی برای تحویل گرفتن و نگهداری این افراد وجود داشته باشد ما برای جمع‌آوری متکدیان در عرض 48 ساعت آمادگی داریم.
 
اشتری درباره جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز گفت:‌ این موضوع نیز سازوکارهای خود را دارد و ما آماده جمع آوری این افراد هستیم و در صورت آماده بودن زیرساخت ها حداکثر ظرف مدت 10 روز می توانیم آن‌ها را جمع آوری کنیم و در این خصوص با استانداران، شهرداری ها و بهزیستی نیز هماهنگی‌هایی انجام شده است.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص طرح اخیر مجلس پیرامون حجاب و عفاف و یکی از بندهای آن که به جریمه افراد بد حجاب اشاره دارد، گفت: تا امروز چنین ابلاغی برای ما نیامده است اما طبق قانون با کسانی که رعایت شئونات اسلامی را نکنند مطابق قانون برخورد می‌کنند.
 
فرمانده ناجا درباره تمهیدات پلیس در اربعین نیز به ایسنا تصریح کرد: وظیفه ما تامین امنیت است و در این خصوص تمهیدات نیز اندیشیده شده است و ما آمادگی کامل برای پذیرش زائران را داریم. 18 گیت در مرز مهران داشتیم که تعداد آن را به 96 گیت افزایش دادیم تا در تردد زائران تسریع شده و کنترل بهتری نیز روی آن انجام دهیم.
 
وی ادامه داد: در سه مرز مهران، شلمچه و کذابه نیز پذیرای زائران خواهیم بود.
 
فرمانده ناجا از زائران خواست که حتما پیش از عزیمت به عتبات گذرنامه خود را دریافت کرده و با گذرنامه معتبر اقدام به تردد کنند.



منبع: ایسنا


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن