تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804734517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظيفه شورا سياستگذاري است / امنيت فضاي مجازي براي شهروندان بايد تامين شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۲۸ب.ظ)
نهاونديان در معارفه دبير شورايعالي فضاي مجازي: وظيفه شورا سياستگذاري است / امنيت فضاي مجازي براي شهروندان بايد تامين شود موج - رييس دفتر رييس جمهور گفت: وظيفه شوراي عالي فضاي مجازي سياستگذاري است و در کنار آن بخش خصوصي نيز بايد به فعاليت هاي مربوطه بپردازد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمد نهاونديان، رييس دفتر رييس جمهور در مراسم معارفه دبير شورايعالي فضاي مجازي در ارتباط با فرصت هاي سرمايه گذاري در فضاي مجازي توضيح داد: توفيق شکست تحريم ها در کنار حفظ حقوق هسته اي توفيق بزرگي است که چالشزا نيز هست. با اين حال يکي از خرده ها که بعد از شکستن تحريم ها مي تواند فضاي مناسب باشد حوزه ICT است.
وي افزود: ايران جزو اولين کشورهايي بود که قانون تجارت الکترونيک را در 15 سال پيش به تصويب رساند اما نکته بسيار مهم اين است که در آغاز دوره الکترونيکي قاعده مندي هايي براي اقتصاد ديجيتال و مصوبه هاي زيادي وجود داشت.
نهاونديان همچنين با اشاره به اهميت فضاي مجازي خاطرنشان کرد: فضاي مجازي برگرداني از حيات اجتماعي است که تمام حوزه ها در آن جاي دارند و بايد با همان جديت که در حيات اجتماعي ارزش ها را دنبال مي کنيم در فضاي مجازي هم به آن ها بپردازيم.
وي ادامه داد: در فضاي مجازي آزادي يکي از ملاک هاي ما بوده اما اين آزادي بايد همراه با مسئوليت باشد لذا امنيت شهروندان در ابتدا بايد در فضاي مجازي تامين شود و وظيفه اين امنيت برعهده حاکميت مي باشد.
نهاونديان گفت: اگر مناسبات اجتماعي در زندگي قانون است در فضاي مجازي نيز بايد چنين باشد زيرا در مقابل اين پديده نو بايد رويکردهاي متفاوت را هم ديد که يکي از آنها منفعل بودن است.
وي افزود: يکي ديگر از رويکردهايي که در اين فضا وجود دارد رويکرد فعالي مي باشد که در آن افراد احساس قوت در ملاک ها مي کنند و به دنبال اين هستند که فرصتي را بسازند تا بستري مناسب براي موفقيت هاي بيشتر فراهم شود.
رييس دفتر رييس جمهور تصريح کرد: قرار نيست از فضاي مجازي بهراسيم زيرا فرهنگ غني مردم ما مي تواند در شکلي جديد نيز خود را نمايان کند. اين مورد در حکم دبير جديد شوراي فضاي مجازي که توسط رهبر گرانقدر ابلاغ شد ديده مي شود.
نهاونديان در ادامه با اشاره به ظرفيت هاي فضاي مجازي بيان کرد: ظرفيتي که اين حوزه دارد براي اشتغال بسيار زياد است زيرا نيروي کاري با اشتغال هاي کار محور جذب بازار کار نخواهد شد و ما براي ايراني هاي تحصيل کرده در حوزه ICT مي توانيم شغل ايجاد کنيم.
وي در پايان تاکيد کرد: شورا وظيفه سياستگذاري را دارد و اجراي آن برعهده وزارتخانه ها خواهد بود. شورا، مرکز و تمام وزارتخانه ها بايد وظيفه خود را بدانند و در کنار اين موارد بخش خصوصي نيز بايد به فعاليت هاي لازم در اين حوزه بپردازد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن