تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818825723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتصاب دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: در جلسه‌ای به ریاست روحانی
انتصاب دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی




در نخستین جلسه از دور دوم شورای عالی فضای مجازی، با توجه به پایان دوره و با اتفاق آرای اعضا، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی به عنوان دبیر جدید شورا و رییس مرکز ملی فضای مجازی انتخاب شد.





خبرگزاری ایسنا: در نخستین جلسه از دور دوم شورای عالی فضای مجازی، با توجه به پایان دوره و با اتفاق آرای اعضا، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی به عنوان دبیر جدید شورا و رییس مرکز ملی فضای مجازی انتخاب شد.

در این جلسه که عصر چهارشنبه و به ریاست رییس‌ جمهور برگزار شد، از تلاش‌های دکتر انتظاری در تصدی دبیری شورای عالی فضای مجازی در دوره قبل قدردانی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این جلسه با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر ضرورت تدوین، پیگیری و تحقق منویات راهبردی ایشان در این حوزه تأکید کرد.

رییس جمهور با تأکید بر اهمیت روز افزون مسایل مربوط به فضای مجازی در زندگی اقتصادی و اجتماعی مردم و نقش آن در رشد فرهنگی و معنوی جامعه، تشکیل منظم جلسات و پیگیری مصوبات شورا و تأمین هماهنگی لازم را خواستار و از همه دستگاه‌ها خواست که همکاری لازم را با دبیر خانه شورا داشته باشند.







تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن