تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812997519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست اداره كل تدوين قوانين و مقررات شهرداري تهران ‪ ۷۰‬درصد قوانين فعلي شهرداري‌ها منسوخ شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرپرست اداره كل تدوين قوانين و مقررات شهرداري تهران ‪ ۷۰‬درصد قوانين فعلي شهرداري‌ها منسوخ شده است
ارتباطات
سرپرست اداره كل تدوين قوانين و مقررات شهرداري تهران گفت:‪ ۷۰‬درصد قوانين فعلي شهرداري‌ها منسوخ شده و قابليت اجرايي ندارد.

به گزارش خبرنگارايرنا، محمد شكري روزيكشنبه درسيزدهمين نشست كميته حقوقي وقوانين شهرداريهاي كلان شهرهاي كشور در سالن ياس شهرداري تهران افزود:
بايد به سمتي برويم كه قوانين جديد و جدي در سطح مديريت شهري ارائه دهيم تا هم نيازهاي جديد را رفع كند و هم مشكلات قوانين قبلي را اصلاح نمايد.

وي افزود: قوانين فعلي شهرداري كه مصوبه سال ‪ ۱۳۳۴‬است هم اكنون پاسخگوي اشكالات فعلي شهرداريها نيست و شهرداري را به عنوان يك سازمان عمومي با مشكل روبرو كرده است.

سرپرست اداره كل تدوين قوانين و مقررات شهرداري تهران با بيان اينكه يكي از مهمترين برنامه‌هاي سال جديد ، تدوين قانون جامع مديريت شهري است، گفت : تدوين قانون مديريت شهري از استقراري بودن به سمت كلان گرايي باعث وحدت رويه در قوانين جديد شهرداري مي‌شود.

وي افزود: لازمه تدوين اين قانون، همياري همه همكاراني است كه در بخش حقوقي كلان شهرها فعاليت مي‌كنند.

وي تاكيد كرد: شهروندان حق دارند در حيطه قانون ، قوانين جامعي داشته باشند تا از سردرگمي و ابهام خارج شوند و ما به جز حل مشكلات فعلي شهرداري ها ، بايد كمي هم آينده نگري كرده و براي داشتن قانون جامع تلاش كنيم .

شكري با اشاره به مشكلات موجود در كلان شهرها گفت: ناهماهنگي ميان مديران كلان شهرها از مشكلات مهمي است كه موجب مي‌شود پس ازپايان جلسات، فرصتي براي بحث وتبادل نظرميان آنها و جمع بندي مباحث مطرح شده بوجود نيايد.

سرپرست اداره كل تدوين قوانين ومقررات شهرداري تهران افزود: در فرآيند جديدي كه تدوين شده اين امكان ايجادمي شود كه در صورت پيشنهاد اصلاح قوانين و مقررات، بحث‌هاي كميته حقوقي از طريق شوراي عالي استان‌ها و توسط مجلس شوراي اسلامي پيگيري شود. ك/‪۳‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 587]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن