تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813127782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اصلاح ساختار تشكيلاتي شهرداريها/ 95 درصد نيروهاي شهرداريها زير ديپلم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اصلاح ساختار تشكيلاتي شهرداريها/ 95 درصد نيروهاي شهرداريها زير ديپلم هستند
اروميه - خبرگزاري مهر: مديركل دفتر تشكيلات نيروي انساني سازمان شهرداري‌هاي كشور گفت: هم اكنون ساختار تشكيلاتي980 شهرداري در كشور اصلاح شده يا در حال اصلاح است.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، محسن كوشش تبار بعد از ظهر امروز در همايش شهرداريهاي آذربايجان غربي در مهاباد افزود: در اين راستا تنها 15 درصد از ساختار تشكيلاتي كلانشهرها و ۲۷‬شهر بالاي ‪ ۲۰۰‬هزار نفر جمعيت براي تحت پوشش قرار گرفتن اين طرح در كشور باقي مانده اند كه به زودي روند اصلاحي آنها آغاز خواهد شد.

وي كاهش پست‌هاي سازماني و ارتقاي بدنه كارشناسي در شهرداري‌ها، بسترسازي مديريت شهري و واگذاري امور تصدي گري شهرداري‌ها به بخش خصوصي بر اساس اصل ‪۴۴‬قانون اساسي را از اهم اهداف اجراي اين طرح دانست.

كوشش تبار اظهار داشت: بر اساس ازريابيهاي به عمل آمده در حال حاضر 95 درصد از نيروهاي موجود در شهرداريهاي كشور زير ديپلم و تنها پنج تا 10 درصد نيروها كارشناس هستند كه اين روند در كشور با اجراي اين طرح اصلاح خواهد شد.

وي در ادامه از جذب نيرو براي شهرداريهاي استان آذربايجان غربي خبر داد و يادآور شد: اين استان در اجراي اين طرح جز استان‌هاي موفق كشور بوده و بر اساس برنامه‌هاي پيش بيني شده به زودي آگهي استخدام جذب نيرو براي شهرداري‌هاي اين استان با برگزاري آزمون در روزنامه‌ها ابلاغ مي شود.

اين مسئول در ادامه از صدور و اجراي طرح مجوز تبديل مستخدمين شهرداري‌ها از حالت موقت به پيماني نيز خبر داد.

همايش شهرداريهاي استان آذربايجان غربي به مدت دو روز در شهرستان مهاباد در حال برگزاري است.

در اين همايش موضوعاتي چون اصلاح ساختار شهرداريها، وضعيت حمل و نقل و ترافيك و ديگر موضوعات شهري مورد بحث و بررسي شهرداران قرار مي‌گيرد.

مهاباد با 200 هزار نفر جمعيت در جنوب استان آذربايجان غربي واقع شده است.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن