تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علت کندی سایت گلستان مشخص شد/ جزئیات وام دانشجویی دانشگاه پیام نور


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: علت کندی سایت گلستان مشخص شد/ جزئیات وام دانشجویی دانشگاه پیام نور
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور علت کندی سایت ثبت نام دانشجویان دانشگاه پیام نور را توضیح داد.
آفتاب : در ایام ثبت نام دانشگاه ها، عده از دانشجویان پیام نور از کندی سایت ثبت نام گلایه داشته اند. یکی از آن ها نوشته است: سایت گلستان در ایام ثبت نام بسیار کند است. با توجه به این که ما برای انتخاب واحد وقت محدود داریم برایمان مشکلات زیادی ایجاد می شود. گاهی آن قدر کند است که چند بار ما را از سایت خارج می کند و باید دوباره وارد شویم تا بتوانیم کارمان را انجام دهیم. این سایت با هر مرورگری هم باز نمی شود. علت چیست؟


محسن صدر، مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور در پاسخ به این سوال به خبرآنلاین می گوید: به این دلیل که ثبت نام کل دانشجویان کشور به صورت متمرکز از طریق همین سایت انجام می شود، در روزهای پیک ثبت نام سرعت سایت با مشکلاتی روبروست.


او ادامه می دهد: این کندی سایت و گاها قطعی تا حدی طبیعی است چرا که هم پذیرفته شدگان جدید و هم دانشجویان برای انتخاب واحد مراجعه می کنند و حجم کاربران بالا می رود. اما این که به طور کلی کار ثبت نام انجام نشود درست نیست چرا که آمار ثبت نام روزانه، عدد بالایی را نشان می دهد.


محسن صدر در پاسخ به سوال یکی دیگر از کاربران که گفته بود سایت ثبت نام گلستان با اینترنت ایرانسل باز نمی شود گفت: وارد شدن به سایت گلستان با اینترنت همراه ایرانسل مشکلی ندارد اما با دستگاه های مودم همراه ایرانسل به این دلیل که نمی توانند لایه های امنیتی را رد کنند امکان باز کردن و کار با سایت گلستان نیست.


مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور در پایان به تشریح جزئیات وام دانشجویی این دانشگاه پرداخت و گفت: دانشجویان متقاضی وام می توانند پس از ثبت نام به امور دانشجویی مرکز واحد خود مراجعه و چنانچه بدهی نداشته باشند از وام دانشجویی استفاده کنند.


به گزارش خبرآنلاین، مبلغ این وام برای دانشجویان دانشجویان مقطع کارشناسی در هشت نوبت هر ترم مبلغ 300 هزار تومان، مقطع کارشناسی چهار نوبت هر ترم یک میلیون و 150 هزار تومان و برای دانشجویان دکترا در هشت نوبت مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان است.






تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن