تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819465387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسيه خواستار روابط نظامي با آمريکا در سوريه شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۵۷ق.ظ)
روسيه خواستار روابط نظامي با آمريکا در سوريه شد موج - روسيه براي مقابله با حوادث پيش بيني نشده در منطقه، خواستار از سرگيري روابط نظامي با آمريکا در سوريه شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، سرگئي لاوروف، وزير امور خارجه روسيه روز جمعه در يک کنفرانس مطبوعاتي، خواستار از سرگيري روابط نظامي با آمريکا براي مقابله با حوادث پيش بيني نشده در منطقه شد. لاوروف در حالي اين موضوع را مطرح کرده که روسيه در حال برگزاري مانور دريايي در سواحل سوريه است که مقامات آمريکايي معتقدند اقدامات روسيه در راستاي حمايت از دولت بشار اسد است.
آمريکا به عنوان فرمانده ائتلاف بين المللي ضدداعش به بهانه حمله به مواضع داعش در سوريه و عراق، از حريم هوايي سوريه استفاده مي کند که اينک با حضور بيشتر نظاميان روسيه در سوريه، بايد منتظر درگيري عميق تر دو قدرت بزرگ بين المللي باشيم.
مقامات آمريکايي در چند روز گذشته، افزايش حضور نظاميان و کارشناسان نظامي روسيه در دمشق را تائيد کرده اند. باراک اوباما هم روز گذشته گفت: استراتژي ايالات متحده که شامل سياست هاي ائتلاف بين المللي براي ادامه حملات هوايي در سوريه است، تغييري نخواهد کرد.
رئيس جمهور آمريکا در پايگاه نظامي مريلند افزود: روسيه بايد بداند که نمي تواند روي يک استراتژي که از قبل محکوم به شکست است، ثابت قدم بماند.
در آخرين گزارش ها، دو تن از مقامات غربي و يک منبع روسي به رويترز گفتند: مسکو در حال ارسال موشک هاي ضد هواپيما پيشرفته SA-22 به سوريه است.
يک مقام آمريکايي نيز گفت: حدود 200 نظامي روسيه در حال حاضر در فرودگاهي در نزديکي لاذقيه سوريه در يک کاخ بشار اسد مستقر هستند و در چند روز ديگر نيز تعداد آنها افزايش خواهد يافت.
سرگئيي لاوروف پيش از اين اعلام کرده بود: ما به ارسال سلاح و کارشناسان براي دولت سوريه که در حال نبرد با تروريست ها است ادامه خواهيم داد، اجازه نخواهيم داد سناريوي ليبي يا عراق بار ديگر در سوريه تکرار شود، جايي که آمريکا و کشورهاي غربي خواستار کنار گذاشتن دولت بشار اسد هستند.
گفتني است؛ رويترز گزارش داد، قرار است در چند روز گذشته وزراي خارجه آمريکا و روسيه براي بررسي تحولات اخير سوريه، در واشنگتن با يکديگر ديدار کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن