تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819551276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام حفاري فاز اول مترو قم تا آبان سال جاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۴۶ب.ظ)
مدير پروژه مترو قم: اتمام حفاري فاز اول مترو قم تا آبان سال جاري موج - قم - مدير پروژه مترو قم گفت: حفاري تونل فاز اول مترو با بيش از پنج هزار و ۲۵۰ متر حفاري در آبان سال جاري از شهرك كامكار تا ميدان شهيد مطهري تكميل مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير پروژه مترو قم در بازديد نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي از پروژه‌هاي شهري با تاكيد بر اين كه تاكنون ۴۸۹۰ متر حفاري مكانيزه تا ميدان شهيد آيت‌الله سعيدي انجام شده است، گفت: حفاري تونل فاز اول مترو با طول بيش از پنج هزار و ۲۵۰ متر در آبان سال جاري از شهرك كامكار تا ميدان شهيد مطهري به اتمام مي‌رسد.
وي با اشاره به اين كه هزينه ايجاد هر ايستگاه نزديك به ۵۰ ميليارد تومان است، گفت: در طول ۵/۱۴ كيلومتري اين پروژه ۱۴ ايستگاه ايجاد مي‌شود و براي تسريع در روند پيشرفت فيزيكي هزينه‌هاي اين ايستگاه‌ها بايد تامين شود.
رستمي ميانگين حفاري انجام شده را روزانه ۴۰ متر دانست و خاطرنشان كرد: طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در صورت تامين اعتبارات چهار ماه اول سال آينده فاز دوم اين پروژه به پايان مي‌رسد.
وي از تاثيرات مترو در كاهش ميزان ترافيك و برطرف‌سازي مشكلات حمل و نقل شهري قم ياد كرد و گفت: تامين نشدن اعتبارات و كمبود تجهيزات مي‌تواند روند پيشرفت پروژه مترو قم را كاهش دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن