تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819228689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجازه ساخت و ساز در حاشيه مرجعيت داده نشود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۴۸ق.ظ)
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي: اجازه ساخت و ساز در حاشيه مرجعيت داده نشود موج - قم - نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: حداقل ۲۰۰ متر از اطراف بلوار مرجعيت بايد به فضاي سبز اختصاص يابد و به هيچ سازمان و نهادي اجازه ساخت و ساز در حاشيه اين بلوار داده نشود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در بازديد نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي از پروژه‌هاي شهري با بيان اينكه پروژه منوريل مخالفان و موافقاني متفاوتي دارد، گفت: اين پروژه با مشاركت بخش‌هاي مختلف استاني و ملي به بهره‌برداري برسد.
وي با تاكيد بر اين كه منوريل مي‌تواند ظرفيت‌هاي بسياري را در شهر قم ايجاد كند، افزود: پروژه مترو قم با اعتباري بالغ بر ۶۰ ميليارد تومان بايد طي ۳۰ ماه به پايان مي‌رسيد اما مسائل سياسي مانع تحقق اين امر شد.
احمد اميرآبادي خاطرنشان كرد: ايجاد قطار سريع‌السير تهران، قم و اصفهان نيز يكي ديگر از پروژه‌هاي است كه مي‌تواند در حمل و نقل زائران حرم حضرت معصومه(س) تاثير مهمي داشته باشند.
وي با اشاره به اين كه تاكنون نظارت بر وضعيت پيشرفت پروژه‌هاي شهري به صورت مستقيم و غير مستقيم انجام شده است، گفت: شهرداري تلاش‌هاي متفاوتي براي تسريع روند پيشرفت پروژه‌هاي شهري انجام داده و اين تلاش قابل تقدير است.
اميرآبادي از تغيير خطوط اتوبوسراني شهر قم ياد كرد و گفت: مسوولان شهري براي اين امر جلسات متعددي را با حضور كارشناسان برگزار كرده‌اند و هرچند اكنون مشكلاتي در تردد شهروندان ايجاد مي‌شود اما در آينده نزديك با ثبات كرايه اتوبوس‌ها و افزايش تعداد اتوبوس سازمان اتوبوسراني در شهر اين مشكلات برطرف مي‌شود.
وي ادامه داد: اكنون ۲۵۰ دستگاه در شهر قم بكارگيري مي‌شود كه با تخصيص اعتبار از دفتر رهبر انقلاب اسلامي بيش از ۵۰ دستگاه اتوبوس ديگر طي دو ماه آينده به ناوگان حمل و نقل عمومي شهر قم اضافه مي‌شود.
اميرآبادي با بيان اين كه بلوار مرجعيت مي‌تواند با استفاده از برنامه طولاني مدت بسياري از بخش‌هاي كوهستاني قم را براي مسافران نمايش دهد اظهار كرد: حداقل ۲۰۰ متر از اطراف بلوار مرجعيت بايد به فضاي سبز اختصاص يابد و به هيچ سازمان و نهادي اجازه ساخت و ساز در حاشيه اين بلوار داده نشود.
وي با تاكيد بر اين كه پيمانكار پروژه تقاطع غيرهم‌سطح شهداي ۱۵ خرداد كم كاري كرده است تصريح كرد: با توجه به مركزيت بلوار ۱۵ خرداد اميدواريم اين پروژه زودتر از وعده داده شده به پايان برسد.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي كمبود فضاي سبز و بوستان در منطقه نيروگاه، آذر و انقلاب را از مشكلات اساسي شهر قم دانست و گفت: وجود بافت‌هاي فرسوده و نبود خيابان‌هاي عريض در منطقه انقلاب و آذر مشكلات ترافيكي متفاوتي را در مركز شهر به وجود آورده است.
وي خاطرنشان كرد: ۱۰ ميليارد تومان از محل بودجه سفر رهبر انقلاب اسلامي و ۱۰ ميليارد تومان از بودجه‌هاي شهرداري براي متصل كردن خيابان دروازه ري به منطقه آذر تخصيص داده شده است كه اميدواريم اين طرح در دو سال آينده اجرايي شود.
اميرآبادي با اعلام اين خبر كه سال گذشته ۱۰ ميليارد تومان براي اصلاح بافت فرسوده چهل اختران هزينه شده است، تاكيد كرد: براي تكميل اين پروژه و ايجاد فضاي سبز و بوستان‌هاي تفريحي در مناطق محروم شهر بايد شهرداري و دولت مشاركت مناسبي داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن