تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819664298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيا سينماي ايران ظرفيت روزنامه جديد را دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آيا سينماي ايران ظرفيت روزنامه جديد را دارد؟
يك نشريه ديگر به جمع نشريات سينمايي كشور افزوده مي‌شود؛ فريدون جيراني سردبير روزنامه «سينما» با اعلام خبر قطعي‌شدن انتشار اين روزنامه از تاريخ ۲۸ شهريورماه گفت: نخواهيم گذاشت در فرآيند انتشار، تعاملات سالم ما با خانواده سينما دچار مشكل شود.
نویسنده : سميرا سروش 
يك نشريه ديگر به جمع نشريات سينمايي كشور افزوده مي‌شود؛ فريدون جيراني سردبير روزنامه «سينما» با اعلام خبر قطعي‌شدن انتشار اين روزنامه از تاريخ ۲۸ شهريورماه گفت: نخواهيم گذاشت در فرآيند انتشار، تعاملات سالم ما با خانواده سينما دچار مشكل شود.
فريدون جيراني، كارگردان با سابقه سينما و تلويزيون كه پس از سال‌ها دوري از فعاليت مطبوعاتي قصد دارد در مقام سردبير، روزنامه «سينما» را روانه كيوسك مطبوعات كند، درباره شرايط اين روزنامه به «مهر» گفت: روزنامه «سينما» از روز ۲۸ شهريور و در ۱۶ صفحه به صورت روزانه انتشار خود را با رويكرد تحليل و بررسي شرايط امروز سينماي ايران آغاز خواهد كرد.
جيراني افزود: روزنامه چهارشنبه هر هفته در ۲۴ صفحه منتشر مي‌شود تا در كنار صفحات روتين روزانه، در قالب پرونده‌هاي ويژه هم مروري بر تاريخ سينماي ايران داشته باشيم و هم موضوعات مهم‌تر روز سينماي ايران را كه نياز به بررسي بيشتر دارد، در قالب آن بررسي كنيم.
وي در ادامه گفت: علاوه‌بر اين ما در روزهاي پنج‌شنبه هم انتشار روزنامه «سينما» را خواهيم داشت كه صفحات خبري آن تغييري نسبت به روزهاي ديگر هفته ندارد و تنها صفحات مياني متناسب با پايان هفته طراحي و تأمين محتوا خواهد شد.
به گفته سردبير روزنامه «سينما»، رويكرد اين روزنامه تحليل و بررسي شرايط امروز سينماي ايران در قالب تحليل، نقد، گزارش و خبر با اهالي سينماست. اين نشريه در حالي وارد چرخه انتشار نشريات سينمايي كشور مي‌شود كه در حوزه سينما جداي از هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌هاي سينمايي سه روزنامه باني‌فيلم، صبا و هنرمند روي پيشخوان دكه‌هاي روزنامه‌فروشي به فروش مي‌رسند؛ با اضافه شدن «‌سينما»‌ به اين جمع اين سؤال مطرح مي‌شود كه آيا سينما ظرفيت فعاليت همزمان اين تعداد نشريه و روزنامه را در كشور دارد؟!

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن