تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير آموزش و پرورش پيامي خطاب به دانش آموزان صادر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۵۳ب.ظ)
وزير آموزش و پرورش پيامي خطاب به دانش آموزان صادر کرد موج- وزير آموزش وپرورش به مناسبت بخش کشوري چهارمين دوره جشنواره نوجوان سالم پيامي خطاب به دانش آموزان صادر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، متن کامل پيام علي اصغر فاني خطاب به دانش آموزان کشور به شرح زير است:
دانش آموزان گرامي:
نوجواني، دوره طلايي زندگي است. دورهٔ هويت جويي که با کسب دانش، آگاهي و مهارت براي برگزيدن سبک زندگي سالم و مراقبت از خود، زمينهٔ دستيابي به شايستگي‌هاي پايه، مراتبي از کمال و حيات طيبه براي نوجوان فراهم مي‌شود.
به دليل همين حساسيت و اهميت است که نوجوانان بايد مراقب خطراتي که آنان را تهديد مي‌کند باشند و بدانند و آگاه باشند که با چه تهديدها و خطرهايي روبه رو هستند؟ چه رفتارهايي ممکن است آن‌ها را با خطر روبه رو کند؟ چگونه بايد از خود مراقبت کنند؟ کدام يک از شيوه‌هاي زندگي آنان، ممکن است موجب خطر براي آنان شود؟
فرزندان عزيزم:
آسيب‌هاي اجتماعي و رفتارهاي پرخطر، به ويژه اعتياد، از جمله تهديدها و مخاطراتي هستند که همهٔ نوجوانان بايد مراقب آن‌ها باشند و مهارت‌ها و توانمندي‌هاي خود و دوستان و همسالان شان را براي مراقبت در برابر اين خطرات افزايش دهند و براي اين منظور، فعاليت‌هاي فرهنگي و آموزشي، مانند جشنوارهٔ نوجوان سالم، فرصت و ظرفيتي است که مي‌تواند زمينه آموزش و ترويج پيام‌هاي پيشگيري و خود مراقبتي در برابر رفتارهاي پرخطر و ترويج شيوه‌هاي زندگي سالم باشد.
مراسم اختتاميهٔ بخش کشوري چهارمين دورهٔ جشنوارهٔ نوجوان سالم، فرصتي آ ست که همه، نوجوانان، خانواده‌ها، رسانه‌ها و مسوولان، با يکديگر پيمان ببنديم که با ترويج پيام‌هاي جشنواره در زمينهٔ پيشگيري از رفتارهاي پرخطر و ترويج شيوه‌هاي زندگي سالم، نهضتي فرهنگي براي اجتماعي کردن مبارزه با مواد مخدر و نيز مصونيت بخشي نسل آيندهٔ کشور در برابر آسيب‌هاي اجتماعي، راه اندازي کنيم.
براي شما فرزندان خوبم در اين مبارزهٔ بزرگ، آرزوي سلامت و پيروزي دارم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن