تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدولي: داوران در حقم اجحاف نکنند، بهترين نتيجه را مي گيرم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۴۷ب.ظ)
عبدولي: داوران در حقم اجحاف نکنند، بهترين نتيجه را مي گيرم موج - عبدولي مي گويد کار من جنگيدن است و هيچ موقع هم کم نگذاشته‌ام، مگر اين‌که داوران در حقم اجحاف کنند يا اين‌که بدنم جوابگو نباشد.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد عبدولي اظهار کرد: شرايط خوب و نرمالي دارم. هر چند اردوها را دير شروع کردم ولي در چند اردويي که شرکت داشته‌ام، توانسته‌ام آمادگي‌ام را به سطح خوبي برسانم و اميدوارم که در مسابقات جهاني لاس‌وگاس نتيجه خوبي کسب کنم.

او ادامه داد: به خاطر دلايلي که وجود داشت، نتوانستم در چند اردو شرکت کنم ولي وقتي مسابقات انتخابي تيم‌ ملي برگزار شد، توانستم براي مسابقات جهاني انتخاب شوم و پس از آن هم در اردوها شرکت کردم و با تمريناتي که زير نظر سرمربي و مربيان تيم‌ملي داشتم، به مرحله‌اي رسيده‌ام که ان‌شاءالله در مسابقات جهاني نتيجه خوبي به دست مي‌آورم. ان‌شاءالله مردم هم ما را دعا کنند تا بتوانيم با دلي قرص در اين پيکارها شرکت کنيم و ضمن کسب نتيجه خوب، سهميه المپيک را هم به دست آورده و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوريم و افتخاري براي مردم کشور و استان‌مان باشيم.

اين فرنگي‌کار انديمشکي در پاسخ به اين سوال که چه مدالي را از مسابقات جهاني آمريکا براي خود کنار گذاشته‌ايد، گفت: کشتي قابل پيش‌بيني نيست و ورزشي بي‌رکورد است و هر روز هم که ستاره‌ها پيدا مي‌شوند. من هم که تغيير وزن داده‌ام و به وزن ۷۵ کيلوگرم آمده‌ام و اين اولين حضور رسمي‌ام در مسابقات با وزن ۷۵ کيلوگرم است و ان‌شاءالله که بتوانم بهترين نتيجه را کسب کنم.

وي افزود: در کل کار من جنگيدن است و هيچ موقع هم کم نگذاشته‌ام، مگر اين‌که داوران در حقم اجحاف کنند يا اين‌که بدنم جوابگو نباشد که اين مشکل نيز در ۱۰، ۱۱ سالي که در مسابقات بين‌المللي، آسيايي و المپيک شرکت کرده‌ام، فقط دو بار برايم پيش آمده است ولي اکنون با آمادگي مطلوب و رضايت خاطر به مسابقات جهاني مي‌روم.

عبدولي در ارزيابي از حريفانش در مسابقات جهاني لاس‌وگاس گفت: بله از حريفانم شناخت دارم و وزن ۷۵ کيلوگرم پرستاره‌ترين وزن دنياست. کشتي‌گيراني از کره، ارمنستان، روسيه، دانمارک، آمريکا، صربستان، ترکيه، آذربايجان و… از ستاره‌هاي اين وزن هستند و يک ستاره ديگر هم به نام عبدولي به جمع اين ستاره‌ها اضافه شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن