تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799036086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزي رخ در رخ كفاشيان!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گودرزي رخ در رخ كفاشيان!
اختلافات وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال دوباره بالا گرفته است و پس از جر و بحث لفظي گودرزي و كفاشيان در مجلس، ديروز وزارت در بيانيه‌اي از فدراسيون فوتبال خواست درباره ابهاماتي كه درباره اين فدراسيون وجود دارد پاسخگو باشد.
نویسنده : سعيد احمديان 


اختلافات وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال دوباره بالا گرفته است و پس از جر و بحث لفظي گودرزي و كفاشيان در مجلس، ديروز وزارت در بيانيه‌اي از فدراسيون فوتبال خواست درباره ابهاماتي كه درباره اين فدراسيون وجود دارد پاسخگو باشد.
خبري از دود سفيد نيست و دوباره وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال شمشيرها را از رو براي هم بسته‌اند، اين روزها دوباره شده است مانند روزهاي اولي كه وزير ورزش دولت روحاني بر سر كار آمده بود و چشم ديدن علي كفاشيان را نداشت، تا جايي كه درباره او مي‌گفتند ضد فوتبال است، البته او هم در واكنش به اين اتهام مي‌گفت، كه ضديتي با فوتبال ندارد و تنها با فساد موجود در اين ورزش مشكل دارد. ماجراي تمديد قرارداد كرش اين اختلاف‌ها را به اوج رساند تا جايي كه وزير ورزش حتي كفاشيان را به اتاقش هم راه نمي‌داد. بعد از آنكه كرش با فشار افكار عمومي ماند و وزارت ورزش عقب كشيد، آتش‌بسي ناخواسته اعلام شد. حالا اما بعد از حاشيه‌هاي هفته پاياني فصل گذشته و مباحثي كه درباره فساد در فوتبال مجلسي‌ها پيگير آن هستند، دوباره اختلاف وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال اوج گرفته و به سطح رسانه‌ها و جنگ بيانيه‌ها هم كشيده شده است. شروع دوباره اين اختلافات به حضور همزمان وزير ورزش و رئيس فدراسيون فوتبال در مجلس برمي‌گردد، جلسه‌اي كه نمايندگان با دعوت از گودرزي و كفاشيان از آنها خواسته بودند درباره اتفاقات چند وقت اخير فوتبال پاسخگو باشند، اتفاقاتي كه از فسادي كه در اين ورزش وجود دارد تا حاشيه‌هاي داوري و بازي جنجالي نفت و تراكتور در هفته آخر فصل گذشته كه هنوز خبرساز است و نمايندگان استان آذربايجان‌غربي و شرقي به دنبال پيدا كردن مقصران آن هستند.
پايگاه خبري تابناك جزئياتي از اين جلسه پرتنش را منتشر كرده است: «وزير ورزش در جلسه با 45 نماينده‌اي كه نامه استيضاح وي را امضا كرده‌اند، گفت كه با توجه به اساسنامه فدراسيون فوتبال، اختياري براي كنترل و اصلاح مسائل و ضعف‌هاي اين فدراسيون ندارد. گودرزي در اين نشست اعلام كرده كه از كفاشيان خواسته بود رئيس سازمان ليگ را عزل كند! اين موضع عجيب وزير ورزش با ناراحتي و واكنش مهدي تاج كه همراه كفاشيان به مجلس رفته بود، مواجه مي‌شود. نايب‌رئيس دوم فدراسيون فوتبال در جواب اظهارات وزير ورزش مي‌گويد: آقاي وزير، مگر شما نخواستيد كه نبي را از دبيركلي برداريم. مگر محمود اسلاميان با موافقت خودتان نفر دوم فدراسيون نشد؟ مگر درخواست شما مبني بر بركناري آيت‌اللهي توسط كفاشيان اجرا نشد؟ پس از اين درگيري در حضور نمايندگان، كفاشيان در ظاهر به قصد اداي فريضه نماز و در باطن به نشانه اعتراض به صحبت‌هاي وزير ورزش، جلسه را زودتر ترك كرد. در بازگشت نيز حاضران پس از صرف ناهار به جلسه خاتمه دادند. در اين نشست؛ كفاشيان، تاج و اسدي از طرف فدراسيون حضور داشتند و سجادي و خادم نيز گودرزي را همراهي مي‌كردند.»
همچنين ديروز يكي از نمايندگان اروميه ابعاد بيشتري از اين جلسه را افشا كرد و در گفت‌وگويي با خبرگزاري تسنيم ادعاي قابل تأملي را مطرح كرد: «تاج گفت كه فغاني را به خاطر اشتباه عمدي چهار جلسه محروم كرده‌ايم. گودرزي هم گفت چهار جلسه كم است و در زمان تعطيلي بوده.» نادر قاضي‌پور البته جزئيات بيشتري درباره اين بگومگو مطرح نمي‌كند. شنيده مي‌شود كار در اين جلسه به فرياد هم كشيده شده است. با اين حال رئيس سازمان ليگ صحبت‌هاي قاضي‌پور را تكذيب كرد و گفته است اشتباهات فغاني در اين مسابقه عمدي نبوده است.
***   

با توجه به حواشي زياد فوتبال و صحبت‌هاي وزير درباره اينكه او نمي‌تواند در امور فدراسيون با توجه به اساسنامه‌اش دخالت كند، به گفته قاضي‌پور تغيير اساسنامه فدراسيون فوتبال در دستور كار مجلس قرار گرفته است: «هزينه فوتبال از بيت‌المال خرج مي‌شود و نمايندگان مردم بايد بر اين خرج نظارت داشته باشند. قرار است كميسيون فرهنگي مجلس از اهالي فوتبال دعوت كند و نسبت به اصلاح اساسنامه اقدام شود تا نظارت وزارت ورزش بيشتر شود و از آن طريق مجلس هم نظارت كند. در واقع مجلس بر دولت نظارت كند و دولت با ابزار نظارتي خود به فدراسيون نظارت داشته باشد.» اين در حالي است كه اين امر مي‌تواند از سوي فيفا دخالت دولت در فوتبال تشخيص داده شود و خطر تعليق دوباره فوتبال كشورمان را تهديد كند.
    ***

وزارت ورزش هم كه اختلافاتش با فدراسيون فوتبال بالا گرفته است، ديروز در بيانيه‌اي اعلام كرد كه كفاشيان بايد به مردم و مجلس درباره حواشي فوتبال و ابهامات مالي آن پاسخ دهد. در بخشي از اين بيانيه آمده است: «فدراسيون فوتبال به عنوان يكي از ۵۲ فدراسيون حوزه وزارت ورزش و جوانان ضمن اينكه فرزند بزرگ وزارت ورزش و جوانان است و مجموعه مديران خود را مكلف به حمايت و كمك از اين فدراسيون مي‌دانند ولي قاعدتاً بايد پاسخگوي تصميمات و نحوه مديريت خود بر فوتبال كشور در مقابل افكار عمومي، نمايندگان مردم و البته وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماينده دولت برآمده از آراي مردم باشند.»


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن