تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799580572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کریمی: پرسپولیس به جایگاهش می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کریمی: پرسپولیس به جایگاهش می‌رسد




کاپیتان سابق پرسپولیس اعتقاد دارد که برانکو می‌تواند این تیم را به جایگاه اصلی‌ خود برساند و پرسپولیس پتانسیل حضور در بالای جدول را دارد .





باشگاه خبرنگاران: علی کریمی در گفتگویی گفت: برای من افتخار است که کنار بچه‌های تیم هنرمندان تمرین می‌کنم و امیدوارم برای بازی روز جمعه اماده شویم و برابر تیم منتخب جهان بازی خوبی را انجام دهیم . امیدوارم جمعه با استقبال روبرو شویم و نتیجه هم مهم نیست چون بازی دوستانه است و فقط امیدوارم بازی جذابی شود.

در حالی که علی دایی از حضور در بازی روز جمعه انصراف داده است، علی کریمی در این رابطه و آشتی کردنش با دایی گفت:خیلی ازبازیکنان پرسپولیس و استقلال و هنرمندان و هنرمندان در این مسابقه حضور دارند و هرکس که دعوت شده بیاید و در بازی جمعه شرکت کند.

وی درباره حضور فرهاد مجیدی در این تیم نیز اظهار داشت : امیدوارم بازیکنانی کی می‌تئانند کمک کنند بیایند و تیم زودتر جمع شود تا در بازی جمعه یک حریف دست و پا بسته نباشیم .

کریمی درباره میزان آمادگی‌اش بیان کرد : من که اصلا آماده نیستم چون از زمانی که فوتبال را کنار گذاشتم این سومین مرتبه‌ای است که پا به توپ شدم و بچه‌های دیگر مثل نیکبخت و هاشمینسب چون تمرین داشتند خیلی آماده‌تر از من هستند.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم بیان کرد : پرسپولیس این پتانسیل را دارد که خودش را به صدر جدول برساند و امیدوارم بازیکنان این تیم هماهنگی لازم را پیدا کنند.

در بازی قبل هم پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردند که متاسفانه در ضربات آخر بی‌دقت بودند و نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند.

امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنند و فعلا هم اتفاق خاصی نیفتاده و فقط چهار بازی انجام شده با یک برد می‌شود هفت یا هشت پله در جدول بالا آمد.

من به این تیم اعتماد دارم و فکر می‌کنم که تیم ما این پتانسیل را دارد که جزو تیم‌های بالای جدول باشد.

وی افزود: برانکو مربی است که قبلا امتحانش را پس داده و خیلی‌ها همان موقع هم که او سرمربی تیم ملی بود از وی انتقاد می‌کردند ولی برانکو بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب است و اگر هواداران حمایت کنند و امکانات هم در اختیارش قرار دهند می‌تواند پرسپولیس را موفق کند.

کریمی درباره بحث کاپیتانی در پرسپولیس گفت: مربی باید این قضیه را مدیریت کند، هیج بازیکنی به خودش اجازه نمی‌دهد که درباره مسئله کاپیتانی حرف بزند. بعضی از مربی‌ها سابقه بازیکنان را برای کاپیتانی در نظر می‌گیرند و بعضی دیگر نگاه می‌کنند که بقیه بازیکنان از چه بازیکنی حرف‌شنوی دارند.

هرکس فاکتور خاص خودش را یرای انتخاب کاپیتان تیمش دارد و همه چیز به نظر مربی بستگی دارد و هیچ بازیکنی نمی‌تواند در این رابطه نظر دهد.

وی درباره مربیگری در پرسپولیس بیان کرد : من اصلا قصد مربیگری ندارم و امیدارم آنهایی که هستند تیمشان را به جایگاه اصلی خود برسانند .

کریمی در مورد بایگانی نشدن پیراهنش هم بیان کرد : این بحث‌ها فقط در ایران است و درهیچ جای دنیا به اندازه ایران راجع به این قضیه صحبت نمی‌‌شود و مارادونا با آن اسم و رسمش پیراهنش را بایگانی نکردند چه برسد به بقیه بازیکنان. من فکر می کنم فقط پیراهن باره‌سی بایگانی شده و تا قبل از آن چنین چیزی را ندیده بودم.

این بازیکن است که به شماره شخصیت می‌دهد و شماره و پیراهن به بازیکن شخصیت نمی‌دهد.

در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا آماری را منتشر کرده است که در آن سطح لیگ ایران از امارات و قطر هم پایین‌تر اعلام شده اما کریمی اعتقاد دارد که سطح لیگ ما پایین نیست . وی دراین باره ادامه داد: من نمی‌دانم که آنها چه فاکتور‌هایی را برای این آمار در نظر گرفتند ولی فکر نمی‌کنم سطح لیگ ما پایین باشد ولی در مجموع چون ما بازی‌های مقدماتی جام جهانی را در پیش داریم ، باید سعی کنیم بازی‌های بهتری را انجام دهیم تا با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شویم.







تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن