تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819676303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشترکانی که پول آب و برق نمی‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مشترکانی که پول آب و برق نمی‌دهند
مشترکانی که پول آب و برق نمی‌دهند قائم مقام وزیر نیرو با اشاره به وجود ۷۸۰ هزار انشعاب غيرمجاز آب و برق در کشور، گفت: حدود ۳.۵ درصد مصرف آب و برق کشور غیر مجاز است.


به گزارش فرهنگ نیوز، ستار محمودي با بيان اينکه هرجا جمعيتي مستقر شود يکي از مطالبات آنان، ‌آب و برق است، گفت: از این رو باید ساختارها به گونه‌اي تعريف شود تا به آساني بتوان نياز آب و برق مردم را تامين کرد تا آنان به سمت آب و برق غيرمجاز نروند.
 
قائم‌ مقام وزير نيرو با بيان اينکه کار در وزارت نيرو تابستان و پائيز با فصول ديگر فرقي ندارد و هيچ خدمتي کم يا قطع نمي‌شود، تصریح کرد: کار در اين وزارتخانه لحظه‌اي است و تابستان و زمستان اوج آزمون صنعت آب و برق است.
 
این مقام مسئول با اشاره به اينکه وزارت نيرو پيام‌آور نور و روشنايي و سلامتي و بهداشت است، اظهار داشت: کشور با مشکلات عديده‌اي روبروست، منابع سطحي و زيرزميني آب رو به تحليل است و در عرصه کشور حدود ۶۰۹ دشت وجود دارد که منابع آب ۵۰ دشت به‌شدت آسيب ديده و در برخي دشت‌ها نيز با وجود تغذيه مصنوعي و بارش‌ها، احياي دوباره کار بسیار سختی است.
 
وي با اشاره به خدمات وزارت نيرو به مردم و جايگاه اين وزارتخانه به دليل ارتباط نزديک آن با مردم، بیان کرد: وقتي مردم از وزارت نیرو راضي باشند يعني اينکه نگاه مردم به حاکميت بهتر شده و برخي خدمات مانند مطالعات منابع آب و کيفيت منابع آب و برق و سامانه ها که جزو خدمات حاکميتي هستند، بايد از توجه ويژه اي برخوردار شوند.
 
محمودي با بيان اينکه در برنامه ششم بحث آب به عنوان بحث خاص و ويژه‌اي مطرح خواهد بود که از ساير حوزه‌ها گسترده‌تر است، گفت: در عرصه برق نيز وزارت نيرو به عنوان هاب منطقه خود را تقويت و تثبيت خواهد کرد.
 
قائم‌مقام وزير نيرو در پایان خاطرنشان کرد: وجود ۷۸۰ هزار انشعاب غيرمجاز آب و برق باعث شده ۳.۵ درصد مصرف غيرمجاز در کشور داشته باشيم.


منبع: مهر


94/5/28 - 16:33 - 2015-8-19 16:33:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن