تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805360515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات جالب بنیتس در خصوص پست بازیکنان در رئال


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اظهارات جالب بنیتس در خصوص پست بازیکنان در رئال
سرمربی رئال مادرید تاکید کرد بازیکنان باید در منطقه‌ای از زمین بازی کنند که در آن احساس راحتی داشته باشند.
به گزارش نامه نیوز، رافائل بنیتس مدتی است که هدایت رئال مادرید را به دست گرفته است. او با این تیم نتایج به نسبت خوبی در تور پیش‌فصل که در کشورهای چین و استرالیا برگزار شد، کسب کرد و اکنون خودش را در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا با رئال مادرید می‌بیند.

بنیتس در این زمینه گفت: خودم اهل مادرید هستم و سال‌های زیادی را در این شهر گذرانده‌ام. همیشه دو ساعت پیش از بازی‌های رئال به سانتیاگو برنابئو می‌رفتم تا بتوانم جایی برای نشستن پیدا کنم. همه چیز نسبت به آن زمان تاکنون تغییر کرده است. تحصیلاتم را نیز در همین شهر گذراندم و سپس به دنبال علایقم رفتم.

بنیتس در مورد شرایط تیم رئال مادرید هم گفت: بازیکنان جدیدی به ترکیب رئال مادرید اضافه شده‌اند. فکر می‌کنم تیم خوبی داشته باشیم و برای کسب تمامی جام‌ها در طول فصل خواهیم جنگید. نخستین کاری که باید انجام دهیم این است که برای تیم‌مان در طول فصل به نوعی توازن ایجاد کنیم. باید بهترین نمایش را از تیمم در طول فصل بگیرم تا بتوانیم در پایان فصل به تمام اهدافی که داریم دست پیدا کنیم. در این شهر یعنی مادرید رشد کرده‌ام و می‌دانم انتظارها تا چه حد از باشگاه رئال مادرید بالاست.

بنیتس در مورد اینکه آیا تیمش توانایی شکست دادن بارسلونا را نیز دارد اظهار داشت: در فوتبال اسپانیا تنها تیمی که وجود دارد بارسلونا و رئال مادرید نیستند. تیم‌های آتلتیکومادرید، والنسیا، سویا و بیلبائو نیز تیم‌های خوبی هستند. این تیم‌ها در طول سال‌های اخیر بهتر از گذشته شده و رقابت را سخت‌تر کرده‌اند. در این فصل بارسا برای دفاع از عنوان قهرمانی می‌جنگد اما رئال نیز دست از تلاش برنمی‌دارد. باید به سختی با آنها بجنگیم تا بتوانیم خودمان را در کورس قهرمانی نگه داریم. اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم، بدون شک مقابل آنها به مشکل برمی‌خوریم. به نظرم فصل بسیار دشواری پیش روی ما قرار دارد.

رافائل بنیتس در مورد نحوه استفاده از گرت بیل، هافبک ولزی تیمش در ترکیب منتخب خود نیز گفت: در برخی از بازی‌های پیش‌فصل به مشکلی برخوردیم که به نظرم بسیار جالب آمد. در پست پشت مهاجم بازیکنانی مانند ایسکو، خامس رودریگس، گرت بیل و کریستیانو رونالدو را دارم. در واقع بازیکنان تهاجمی زیادی در تیمم حضور دارند که بسیاری از آنها تمایل دارند در مرکز زمین حضور داشته باشند. بر اساس مدل فوتبال و شخصیت آنها باید بین‌شان ارتباط برقرار کنم. برای مثال گرت بیل بازیکنی است که در خط حمله بسیار عالی است. خامس و ایسکو بازیکنان دونده‌ای هستند. این در حالی است که کریستیانو رونالدو این توانایی را دارد که از کناره‌ها خودش را به میانه زمین رسانده و به سمت دروازه حریف حرکت کند. کریم بنزما هم بازیکنی است که وقتی توپ به او برسد خیلی خوب می‌تواند آن را به گل بدل کند.

بنیتس در ادامه گفت: در واقع باید به هر بازیکنی آزادی عمل خودش را بدهیم. چرا باید آنها را در یک پست نگه داریم؟ آنها باید این اجازه را داشته باشند در منطقه‌ای که دوست دارند فوتبال بازی کنند. بازیکنان باید از فوتبال‌شان لذت ببرند و اگر بدانند در چه پستی می‌توانند نمایش بهتری داشته باشند، می‌توانند در میانه‌های بازی به آن منطقه بروند. برای پیدا کردن بهترین مکان برای بازی کردن در ترکیب یک تیم همه بازیکنان آزاد هستند و باید بتوانند جایی که دوست دارند بازی کنند.

مدت زیادی است که خبرهایی در مورد خروج کریم بنزما از رئال مادرید منتشر می‌شود. نام این مهاجم فرانسوی در ارتباط با باشگاه‌های آرسنال و منچستریونایتد منتشر شده است. رفائل بنیتس در مورد ادامه حضور بنزما در برنابئو نیز اظهار داشت: وقتی تیمی یک هافبک دفاعی خوب دارد و در کنارش هافبکی دارد که توانایی پخش کردن توپ را در خود دارد، چرا باید کاری کند که یکی از آنها را از دست بدهد. این به مربی بستگی دارد که بتواند چطور از آنها استفاده کند. در خط حمله هم همین طور است. کریم بنزما مهاجم فوق‌العاده‌ای است. او این توانایی را دارد که در هر فصل بیش از 20 گل به ثمر برساند. می‌دانم که او اعتماد به نفس کافی برای این کار را دارد. جدا از این بنزما می‌تواند در خط حمله به عنوان بازیساز نیز ظاهر شود. او می‌تواند برای کریستیانو رونالدو گل‌های زیادی بسازد تا رونالدو بتواند بار دیگر آقای گل شود.



منبع: فارس


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن