تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813324170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحويل 24 سوله مديريت بحران/برقراري امنيت اماکن ورزشي وظيفه شهرداري نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵۶ب.ظ)
رئيس سازمان ورزش شهرداري در پاسخ به موج خبر داد: تحويل 24 سوله مديريت بحران/برقراري امنيت اماکن ورزشي وظيفه شهرداري نيست موج - رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران گفت: از تعداد 110 سوله مديريت بحران ساخته شده در شهر تهران 53 سوله در اختيار سازمان ورزش شهرداري بود که از اين تعداد نيز 24 سوله را به سازمان مديريت بحران تحويل داده ايم.
محمد رضايي در نشست خبري که صبح امروز برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري موج در خصوص شرايط حال حاضر سوله هاي مديريت بحران که از آنها استفاده ورزشي مي شود، تصريح کرد: بعد از تذکر مطرح شده از سوي رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در ارتباط با نحوه استفاده از سوله هاي مديريت بحران موجود در شهر، کميسيوني را تشکيل داديم و در اين کميسيون تصميم گرفته شد که تعدادي از اين سوله ها پس داده شود.
وي افزود: 24 سوله نيز در اختيار مناطق مختلف شهر تهران بود که مقرر شده در رابطه با اين سوله ها نيز تصميم گيري شود.
رئيس سازمان ورزش شهرداري با تاکيد بر اين که سوله هاي مديريت بحران اکنون به محلي براي ورزش بانوان تبديل شده است، خاطرنشان کرد: به دليل مسقف بودن، اکنون بانوان از اين سوله ها استفاده کرده و در آنها به ورزش مي پردازند ضمن اينکه هر زمان که اعلام شود مي توانيم اين سوله را تحويل سازمان مديريت بحران دهيم.
وي تاکيد کرد: تجهيزات ورزشي خاصي در اين سوله ها وجود ندارد و در زمان بحران، مي توانيم در کمتر از چند دقيقه اين سوله ها را به سازمان مديريت بحران تحويل دهيم.
رضايي در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار خبرگزاري موج در خصوص شرايط نا ايمن اطراف برخي از مراکز ورزشي شهرداري در مناطق جنوبي شهر و اقدامات سازمان ورزش براي حل اين مشکل، اظهار کرد: برقراري امنيت اطراف مراکز ورزشي بر عهده سازمان ورزش شهرداري نيست، اما؛ براي حل اين مشکل با نيروي انتظامي تعامل خوبي برقرار شده است.
رئيس سازمان ورزش شهرداري اذعان کرد: سازمان ورزش شهرداري مسوول ورزش شهروندان بوده و برقراري امنيت اطراف اين محل ها بر عهده ديگر سازمان ها است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن