تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814698667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختران امروز، خود را به عنوان مادران فردای جامعه آماده سازند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دختران امروز، خود را به عنوان مادران فردای جامعه آماده سازند استان‌ها > البرز - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز نقش دختران را در جامعه ویژه خواند و تصریح کرد: دختران امروز باید با آگاهی از وظایف، خود را بعنوان مادران آینده کشور آماده سازند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز ، بی بی عصمت سرفرازی ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت الگوی ایمان، خواهر سلطان خراسان ، حضرت معصومه سلام الله علیها ، بانوی ایران ، اسوه ی دختران و تبریک این روز ، به نقش دختران به عنوان مادران آینده کشور اشاره کرد و گفت: امروز حضور بانوان در تمام عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور مشهود و تاثیرگذار است و دختران امروز مادران فردای این سرزمین اند که با آگاهی از نقش و جایگاه خود در جامعه می توانند تأثیرگذار باشند.
وی با تأکید بر ضرورت تأسی از سیره و روش حضرت معصومه(س) افزود: حفظ عزت، حیا و اعتقاد به دین و معنویت الگویی است که دختران امروز باید آن را سرلوحه روش و منش خود در زندگی قرار دهند.
سرفرازی در ادامه آگاه سازی دختران را به وظایف خود مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در دنیایی که سعی می شود تا جنس زن به ابتذال کشیده شود، این دختران جامعه هستند که با بصیرت و آگاهی به حقوق خود باید توطئه های استکبار را ناکار سازند.

کلید واژه ها: استان البرز -




یکشنبه 25 مرداد 1394 - 11:04:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن