تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814653589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی نقش جراحان در بحران‌ها و سرطان‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بررسی نقش جراحان در بحران‌ها و سرطان‌ها


دهمین همایش سالانه جراحان عمومی با محوریت نقش جراحان در بحران ها و سرطان ها از امروز به مدت سه روز در مرکزهمایش های بین المللی رازی برپاست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس این همایش با بیان اینکه نقش جراح در تصادفات و ضربات ناگهانی بسیار مهم است گفت: در دنیا در جریان بحران ها، جراح رهبری تیم اداره کننده را به عهده دارد.
دکتر رحمانی افزود: نشست تخصصی درباره جراحی سرطان سینه که یک بیماری چند بعدی است از دیگر برنامه های این همایش است و خوشبختانه این بیماری در کشور ما در مقایسه با شیوع آن در جهان وضعیت خوبی دارد.
وی همچنین به مشکلات جراحان در جامعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه امنیت حرفه ای جامعه پزشکی که به طور مستقیم با موضوع درمان مرتبط است به شدت در مخاطره است، مثلا در زمان تصمیم گیری برای یک بیمار که شرط زنده بودن آن 50 درصد است با شرایط موجود و فکر دیه 300 میلیونی ماه حرام و حکم حبسی که فعلا معلق است شرایط کاری را برای جراح مشکل می کند.
دکتر رحمانی به 13 جراحی که حکم حبس دارند اشاره کرد و افزود: فعلا بنا بر توافق وزیر بهداشت و رئیس  قوه قضاییه حکم حبس این افراد معلق است اما بایدگفت خطاهای پزشکی عمد نیست سهو است و هیچ پزشکی نمی خواهد بیمارش از دست برود.
رئیس انجمن جراحان عمومی گفت: با توجه به جریمه ای که به عنوان حبس برای جراح قرار می دهند و رفت و آمد دو ساله‌ای که به محاکم عمومی و دیه پیش رو دارد، واقعا تصمیم گیری برای جراحی بیماری های سخت و صعب العلاج  مشکل می شود.
در دهمین همایش سالانه جراحان عمومی از زحمات 40ساله دکتر محمد اسماعیل اکبری استاد پیشکسوت جراحی عمومی ایران تقدیر شد.
دکتر اکبری در این همایش با ابراز تاسف از اینکه روزی برای پاسداشت زحمات جراحان نداریم گفت: قطعاً جراح در بالاترین سطح رهبریت تیم سلامت قرار گرفته است تا با اداره مدیران مختلفی که عضو تیم هستند سلامت را برای جامعه تأمین کند.
وی افزود: جراح باید توانمندی اداره و بهره‌گیری مناسب از مدیران ارزشمندی چون گروه تصویربرداری، آزمایشگاهی و متخصصین رشته‌های مختلف را داشته باشند تا هر یک از آن ها در موقع مناسب در درمان کمک دست جراح باشند و مجموع خدمتی را که شایسته است در اختیار بیمار و جامعه قرار دهند.
 


چهار شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن