تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814708006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتايج مثبت مذاکرات در بازار مشاهده نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۲ب.ظ)
مدير عامل کارگزاري بانک سامان: نتايج مثبت مذاکرات در بازار مشاهده نشده است موج - مدير عامل کارگزاري بانک سامان در تشريح روند کنوني بازار با اشاره به اين که روند بازار مثبت است، گفت: به نظرم نتايج مثبت مذاکرات در بازار مشاهده نشده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا مهرآور افزود:‌ برخلاف برخي افراد که مدعي هستند بازار اخبار مثبت هسته‌اي را پيش‌خور کرده است من معتقدم نکات مثبتي در بحث جمع‌بندي توافق هسته‌اي وجود دارد که به اين زودي‌ها نمايان نخواهد شد.
مهرآور تصريح کرد: بخشي از افزايش قيمت‌ها و هيجانات موجود در بازار به انتظارات فعالان از اين رويداد بازمي‌گشت که منجر شد تا در برخي روزها قيمت‌ها رشد و مجدداً به حالت قبل باز گردد.
وي افزود: حضور سرمايه‌گذاران خارجي به صورت مستقيم و غيرمستقيم که در حال حاضر حجم قابل توجهي از آن‌ها براي ورود به ايران صف کشيده‌اند از جمله اتفاقات و تاثيراتي است که به واسطه اين توافق انجام خواهد شد.
مهرآور خاطر نشان کرد: ورود اين سرمايه‌گذاران در بخش‌هاي مختلف اقتصاد از جمله بازار سرمايه اثربخش خواهد بود اما متاسفانه ايجاد ديدگاه کوتاه مدت در بازار سرمايه مشکلات را بيشتر کرده است.
مدير عامل کارگزاري بانک سامان با بيان اينکه بايد به تدريج ديدگاه‌هاي مربوط به بازار سرمايه از کوتاه مدت به ميان‌مدت و بلندمدت تغيير مسير دهد گفت: با وجود اين ديدگاه بايد صبر پيشه کرد تا بازار روند رونق خود را به واسطه اتفاقات خوبي که قرار است در سطح کلان اقتصاد کشور رخ دهد از سر بگيرد.
وي افزود: نوع نگاه برخي افراد براي کسب سود از بازار سرمايه در کوتاه‌ترين زمان ممکن ريسک موجود در اين بازار را افزايش داده و منجر به آن شده که در مقايسه با نرخ سود بدون ريسک بانک‌ها، سرمايه گذاران آن بازار را براي سودآوري انتخاب کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن