تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815067745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل برخی تغییرات در سری جدید «قرار»/ مردم اینگونه خواستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
دلیل برخی تغییرات در سری جدید «قرار»/ مردم اینگونه خواستند

برنامه قرار


شناسهٔ خبر: 2878420 - یکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
هنر > رادیو و تلویزیون

تهیه‌کننده برنامه «قرار» شبکه افق اعلام کرد بازخورد پخش سری قبلی برنامه میان مردم و نظرات آنها باعث شد برخی تغییرات در فصل جدید درنظر گرفته شود. به گزارش خبرنگار مهر، چندی است برنامه ترکیبی و اذان گاهی «قرار» از شبکه افق پخش می شود که ابتدا قرار بود با محوریت مسجد روانه آنتن شود ولی بعدها با تغییراتی، به ویژه برنامه سبک زندگی این شبکه تبدیل شد.الهه بهبودی یکی از تهیه کنندگان برنامه «قرار» با اشاره به تغییراتی که در سری جدید این برنامه وجود داشته است به خبرنگار مهر گفت: فصل نخست برنامه با رویکرد جایگاه مسجد در سبک زندگی ایرانی اسلامی آغاز شد ولی مخاطبان معتقد بودند شیوه اجرا و موضوعات برنامه پاسخگوی نیازهای روز جامعه نیست به همین دلیل در فصل جدید، شیوه اجرا و موضوعات و محورهای برنامه تغییر داده شد و به شکل کنونی در آمد.وی با اشاره به جزییات این برنامه درباره رویکرد آن توضیح داد: برنامه «قرار» در سبک برنامه های معارفی با توجه به پرونده محور بودن، گرایشات اجتماعی در انتخاب مضامین و حضور مهمانان صاحب نظر و مشارکت کننده در مباحث، هویت می یابد و همچنین داشتن مستندهای مرتبط بر غنای آن افزوده است. این تفاوت و شیوه در ماه رمضان نیز ادامه داشت و طبیعتا انتخاب موضوعات در حال و هوای همین ماه بود و همینطور بخش قرائت ترتیل قرآن با حضور مهمانان و قرائت جمعی به مناسبت ماه رمضان صورت گرفت.بهبودی درباره جذب مخاطبان به این برنامه در ماه مبارک رمضان که شبکه های دیگر از مخاطبان خود برخوردار بودند، گفت: در مقطع ماه رمضان قطعا همپوشانی هایی میان برنامه های شبکه های مختلف وجود دارد، برنامه ها یا مثل «ماه عسل» دارای موضوعات اجتماعی- معارفی هستند یا مثل «خندوانه» جنبه تفریحی پیدا می کنند ولی در مجموع و به قطع یقین، شبکه ها اولویت های متفاوتی در برنامه سازی دارند که آنها را به ژانرهای گوناگونی تقسیم می کنند.

وی اضافه کرد: در ماه رمضان، شبکه افق به پخش تکرار برنامه اقدام کرد که این امر کمک خوبی برای دیده شدن «قرار» بود همچنین با توجه به پخش برنامه های پر مخاطب در ایام ماه مبارک رمضان، پیامک های برنامه تغییر معنی داری نداشت و این مساله بیانگر آن است که «قرار» مخاطبان دائمی خود را پیدا کرده است.

تهیه کننده برنامه «قرار» در پایان درباره ادامه زمان پخش این برنامه عنوان کرد: برنامه «قرار» تقریبا دو ماه است که به شیوه جدید روی آنتن می رود و احتمالا تا پایان سال به همین شیوه ادامه خواهد داشت.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن