تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802418995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام تبریک رئیس رسانه ملی به مناسبت روز خبرنگار


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
پیام تبریک رئیس رسانه ملی به مناسبت روز خبرنگار
هفدهم مرداد، روز خبرنگار و روز بزرگداشت انسان‌های وظیفه‌شناس و سخت‌کوش است. طلایه‌داران عرصه خبر که با طنین حنجره‌های پاک و تراوش قلم‌های متعهدشان، امواج پرتلاطم آگاهی‌بخش را در می‌نوردند تا به ساحل حق‌طلبی برسند.

خبرگزاری فارس: پیام تبریک رئیس رسانه ملی به مناسبت روز خبرنگار



به گزارش خبرگزاری فارس محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار رسانه ملی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران به‌ویژه خبرنگاران حوزه‌های مختلف سازمان صداوسیما تبریک گفت.

متن پیام رئیس رسانه ملی به این شرح است:

ن والقلم و مایسطرون

هفدهم مرداد، روز خبرنگار و روز بزرگداشت انسان‌های وظیفه‌شناس و سخت‌کوش است. طلایه‌داران عرصه خبر که با طنین حنجره‌های پاک و تراوش قلم‌های متعهدشان، امواج پرتلاطم آگاهی‌بخش را در می‌نوردند تا به ساحل حق‌طلبی برسند. امروز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به تلاش پرچمداران وادی قلم و آگاهی است. آنان که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش‌اند. کسانی که پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند و این گوهر گرانمایه را با ثمن بی‌مایه اربابان رسانه‌های زر و زور معامله نمی‌کنند و به انحصارطلبان رسانه‌ای جهان اثبات کرده‌اند که صدای حق و حقیقت هیچگاه خاموش‌شدنی نیست.

اهمیت جایگاه و نقش خبرنگار تا حدی است که با وجود توسعه و تعدد رسانه‌ها و گسترش فناوری‌های نوین در دنیای امروز، همچنان در رسانه‌ها نقشی موثر و محوری دارند و با تخصص و نحوه عملکردشان، به شبکه‌ها هویت می‌دهند؛ به‌گونه‌ای که شبکه‌های خبری را با نام و میزان اعتبار خبرنگارانشان می‌شناسند و می‌سنجند. رسانه ملی نیز که به پشتوانه تلاشگران عرصه خبر، امروز در قامت مرجع و رسانه‌ای معتمد بر قله اقتدار و اعتبار ایستاده است و در مقاطع حساس توانسته با درک صحیح از بحران‌ها و جریان‌سازی‌های خبری و کشف و رونمایی از اهداف پشت پرده کشورهای سلطه‌گر، حقایق رویدادها را به جهانیان مخابره کند، این جایگاه خود را مرهون تلاش خبرنگاران در حوزه‌های مختلف می‌داند؛ خبرنگارانی که سطر سطر اخبار و واژه واژه گزارش‌هایشان در شبکه‌های ملی و برون‌مرزی، کارنامه پرافتخار رسانه ملی را در طول این سال‌ها رقم زده است. حرکت ارزشمندی که پس از آغاز دوره جدید فعالیت رسانه ملی، با تلاش بی‌وقفه خبرنگاران و کارکنان حوزه‌های مختلف خبری سازمان در پوشش رویدادهای مهم داخلی و بین‌المللی و اتخاذ رویکرد و نگاهی نو در تهیه مستندها و گزارش‌های خبری متنوع، موجب ارتقای کیفی تولیدات خبری و افزایش میزان مخاطبان بخش‌های خبری در ماه‌های اخیر شده است که امیدوارم این روند رو به رشد با همدلی و همراهی و عزم جدی همه همکاران رسانه ملی همچنان ادامه یابد.

در پایان، این روز بزرگ را به همه همکاران و به‌ویژه خبرنگاران حوزه‌های مختلف سازمان تبریک می‌گویم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار رسانه ملی به‌ویژه شهید غلامرضا رهبر و شهدای سانحه سقوط هواپیمای C۱۳۰، توفیق ادامه راه این بزرگمردان و انجام رسالت خطیر و حفظ میراث عظیمی را که با اهدای خون این خبرنگاران شهید به ما رسیده است، از خداوند متعال مسئلت دارم. محمد سرافراز. رئیس رسانه ملی انتهای پیام/

94/05/17 - 20:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن