تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمهوري اسلامي در زمينه توليد محتواي آموزش بزرگ‌سالان تجارب ارزنده اي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۳ب.ظ)
جمهوري اسلامي در زمينه توليد محتواي آموزش بزرگ‌سالان تجارب ارزنده اي دارد موج - باقرزاده گفت: در سال‌هاي اخير آموزش و پرورش ايران به سمت توليد محتواي آموزشي بومي حرکت کرده است و به استان‌ها توصيه مي‌کنيم که محتواي مورد نياز را در استان خودشان توليد کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي باقرزاده در ديدار با سازمان نهضت سوادآموزي با معاون سوادآموزي وزارت معارف کشور جمهوري اسلامي افغانستان بيان کرد: وضعيت سواد در کشورهاي همسايه خصوصاً افغانستان را مورد بحث قرار داد و اظهارکرد: وضعيت فعلي سواد در افغانستان نامطلوب و نگران کننده و ضروري است تعاملات لازم با کشورهاي همسايه و هم زبان مانند جمهوري اسلامي ايران صورت گيرد تا تصميمات و برنامه ريزي‌هاي متناسبي براي بهبود اين وضعيت اتخاذ گردد.
وي ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران در اين ديدار بيان داشت: جمهوري اسلامي ايران خدمات قابل توجهي را پس از پيروزي انقلاب اسلامي به اتباع خارجي کشورهاي هم‌جوار خصوصاً کشور افغانستان ارائه کرده است و اميدواريم با بهبود اوضاع امنيتي کشور افغانستان، پناهندگان افغاني بتوانند با آرامش به کشور خود بازگردند.
رئيس سازمان نهضت سواد آموزي با اشاره به محورهاي فعاليت آموزش بزرگ‌سالان، افزود: يکي از فعاليت‌هاي مهم در آموزش بزرگ‌سالان توليد محتواي آموزشي است و خوشبختانه کشور جمهوري سلامي ايران در زمينه توليد محتواي آموزش بزرگ‌سالان داراي تجارب بسيار موفق هست.
رئيس سازمان نهضت سوادآموزي «سامانه سوادآموزي» را به عنوان يکي از ارزشمند کشور در زمينه سواد آموزي برشمرد و گفت: سامانه سواد آموزي يک سامانه آموزشي جامع است که تمامي مراحل آموزش را از شناسايي، جذب، آموزش تا بحث آزمون نهايي، اختصاص نيرو و منابع، تحت نظارت خود قرار داده است.
باقرزاده به پايگاه اطلاعات ثبتي نيز اشاره کرد و افزود: يکي از مسائل و چالش‌هاي عمده در برنامه‌هاي آموزشي بحث آمار و اطلاعات اسمي است و سازمان نهضت سواد آموزي به منظور رفع اين نقيصه، اقدام به ايجاد پايگاه اطلاعات ثبتي سطح سواد کرده است. اين پايگاه اطلاعات تحصيلي حدود 60 ميليون نفر از جمعيتي زير 50 سال را در خود جاي داده است.
وي به تعريف دوره‌هاي سواد آموزي پرداخت و اظهار کرد: طبق قوانين و مقررات آموزشي کشور، دوره سواد آموزي معادل پايه سوم ابتدايي و دوره انتقال معادل پايه ششم ابتدايي و گروه هدف سوادآموزي در ايران جمعيت بي سواد (49-10) سال است.
رئيس سازمان نهضت سواد آموزي خاطرنشان کرد: سازمان نهضت سواد آموزي با شناسايي چالش‌ها و نيازهاي مخاطبان خود، سمت سوي فعاليت‌هاي خود را به ايجاد نظام آموزش بزرگ‌سالان سوق داده است و سعي مي‌کند با استفاده از ظرفيت موجود در نهادهاي غير دولتي و مردم نهاد مسئوليت انجام اين فعاليت‌ها را با نظارت دولت به خود مردم واگذار کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن