تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818897734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش زمينه بازگشت زندانيان به آغوش جامعه را تسهيل مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۴ (۳:۱۴ق.ظ)
آموزش و پرورش زمينه بازگشت زندانيان به آغوش جامعه را تسهيل مي کند موج-وزير آموزش وپرورش گفت: آموزش و پرورش همواره يکي از حلقه‌هاي اصلاح رفتار زندانيان در بحث و تعليم و تربيت است که مي‌تواند نقش مؤثري در بازگشت اين عزيزان به آغوش جامعه را ايفا کند.
به گزارش خبرگزاري موج، امروز علي اصغرفاني در مراسم امضاي تفاهم نامه همکاري ميان وزارت آموزش و پرورش و سازمان زندان‌ها، اقدامات تأميني و تربيتي کشور که در ساختمان شهيد رجايي برگزار شد، اظهارکرد: آموزش و پرورش در راستاي ادامه تحصيل زندانيان، ارائه مشاوره‌هاي تربيتي به خانواده‌هاي زندانيان همواره در حد بضاعت خود اقداماتي را مطابق با تفاهم نامه انجام داده و مي‌دهد تا اين افراد پس از پايان محکوميت خود بتوانند عنصر مفيدي براي جامعه باشند.
وي امضاي اين تفاهم را گامي در راستاي تحقق «توسعه مشارکت‌ها» در آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: تحقيقات نشان مي‌دهد که ادامه تحصيل، ارتقاي سواد و آگاهي افراد جامعه به ويژه زندانيان در کاهش تخلفات و آسيب‌هاي اجتماعي مؤثر است و از اين منظر اجراي تفاهم نامه آموزش و پرورش با سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي مي‌تواند در راستاي تقويت افزايش سلامت جامعه نقش به سزايي داشته باشد تا با تعامل زمينه بازگشت زندانيان به آغوش جامعه را تسهيل شود.
فاني تاکيد بر حرفه آموزي زندانيان را از نقاط قوت تفاهم نامه برشمرد و تصريح کرد: آموزش‌هاي کوتاه مدت در اختيار سازمان فني وحرفه اي و آموزش‌هاي بلندمدت در حيطه اختيارات آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش همواره تلاش مي‌کند مساعدت‌هايي را در اين راستا انجام دهد.
وزير آموزش و پرورش اضافه کرد: فرزندان و خانواده زندانيان نيز نياز به مشاوره‌هاي تربيتي و آموزشي دارند و معاونت پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش آماده همکاري با سازمان زندان‌ها اقداماتي در راستاي بهبود وضعيت تربيتي اين عزيزان است.
گفتني است؛ تفاهم نامه همکاري وزارت آموزش و پرورش و سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي کشور در سه فصل و 36 بند به امضاي علي اصغر فاني وزير آموزش وپرورش و اصغر جهانگير رئيس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي کشور رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن