تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819425037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۰۰ کیلومتر از راه‌آهن ملایر به کرمانشاه آماده ریل‌گذاری است/پیشرفت 90 درصدی راه آهن غرب


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


۲۰۰ کیلومتر از راه‌آهن ملایر به کرمانشاه آماده ریل‌گذاری است/پیشرفت 90 درصدی راه آهن غرب استان‌ها > کرمانشاه - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۰۰ کیلومتر از۲۷۰ کیلومتر مسیر راه‌آهن ملایر به کرمانشاه آماده ریل‌گذاری است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، مسعود نصرآزادی در دیدار با استاندار کرمانشاه اظهار داشت: 70 کیلومتر از مسیر راه آهن ملایر به کرمانشاه که دارای بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی است در حال حاضر مشکل عمده‌ای ندارد. معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال آینده ریل‌گذاری تا کرمانشاه انجام می‌شود، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها تا پایان امسال ریل‌گذاری تا ایستگاه فیروزان نصب و استان کرمانشاه به ریل کشوری متصل می‌شود.پ استاندار کرمانشاه در این دیدار بیان کرد: اجرای راه‌آهن غرب از مهمترین مطالبات استان کرمانشاه است که تسریع در اجرای این طرح در سفر ریاست جمهور به استان مطرح می‌شود. ابراهیم رضایی‌بابادی با بیان اینکه راه آهن غرب به عنوان یکی از برنامه‌های پیشنهادی سفر رئیس جمهور به استان مطرح می‌شود، افزود: اهمیت این طرح و تسریع در روند اجرایی آن برای غرب کشور به‌ویژه استان کرمانشاه مهم است که با تخصیص منابع و امکانات مورد نیاز، این طرح سال آینده آماده بهره‌برداری می‌شود. وی با اشاره به اینکه اجرای راه آهن از مهمترین مطالبات استان است، گفت: راه‌آهن غرب در حال حاضر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بدون شک بهره‌برداری از این طرح به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر استان را به دنبال دارد.

کلید واژه ها: استان کرمانشاه - راه آهن -




سه شنبه 13 مرداد 1394 - 13:13:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن